W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

Biuro Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu prowadzi archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 12 listopada 2014r. w sprawie wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej oraz Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

Zawartość archiwum jest ujęta w stosownych ewidencjach.

Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów

Materiały

Wniosek o udzielenie informacji
Wniosek​_o​_udzielenie​_informacji.doc 0.03MB
Wniosek o udzielenie informacji
Wniosek​_o​_udzielenie​_informacji.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.08.2021 08:06 Adam Dudzin
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Dudzin
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 17.08.2021 08:06 Adam Dudzin

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}