W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Misja i Polityka Centrum

09.08.2024

Naszym głównym celem jest zapewnienie wysokiego poziomu rehabilitacji w życzliwej, przyjaznej atmosferze oraz budowanie silnej organizacji otwartej na zmiany, innowacje i wyzwania. Filar naszej działalności stanowi doświadczony, wysoko wykwalifikowany personel medyczno – terapeutyczny oraz administracyjno – techniczny. Odpowiedzialność za jakość jest rozłożona na każdego pracownika poprzez celowy podział zadań i kompetencji.

 

Misja Centrum:

Leczymy nie chorobę, lecz chorego człowieka
i otaczamy go taką opieką,
jaką sami chcielibyśmy być otoczeni.

 

Cel, który sobie wytyczyliśmy, osiągniemy poprzez:

  1. Otoczenie wszystkich pacjentów opieką lekarską, pielęgniarską oraz fizjoterapeutyczną zgodnie z obowiązującymi w Centrum standardami.
  2. Sumienne wykonywanie obowiązków służbowych.
  3. Przestrzeganie i szanowanie praw pacjenta.
  4. Zapewnienie pacjentom poczucia bezpieczeństwa w procesie rehabilitacji.
  5. Efektywne wykorzystanie bazy zabiegowej.
  6. Wdrażanie nowoczesnych metod rehabilitacji.
  7. Unowocześnianie sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego.
  8. Systematyczne podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych całego personelu szpitalnego.
  9. Systematyczną modernizację infrastruktury.
  10. Ciągłą poprawę organizacji pracy.
  11. Wysoką jakość i bezpieczeństwo żywności.
  12. Dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy na wszystkich stanowiskach pracy.
  13. Zapobieganie wypadkom przy pracy, chorobom zawodowym oraz zdarzeniom potencjalnie wypadkowym.
  14. Jednoczenie pracowników i wzmacnianie ich identyfikacji z Centrum.
  15. Dbanie o dobry wizerunek Centrum.

Miary stopnia realizacji wytyczonych celów w naszym Centrum to:

  1. Wykonanie kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia w 100%.
  2. Monitorowanie satysfakcji pacjentów i pracowników.
  3. Realizacja zamierzonych planów inwestycyjnych.
  4. Realizacja planu szkoleń.
  5. Pozytywne wyniki kontroli przeprowadzanych przez organ założycielski i organy państwowe takie jak:
  6. Narodowy Fundusz Zdrowia, sanepid, straż pożarna, nadzór budowlany, zakład ubezpieczeń społecznych, urząd skarbowy.
  7. Pozytywna ocena (samokontrola) wdrażanych w Centrum standardów akredytacyjnych.
  8. Pozytywna ocena (samokontrola) w zakresie wdrożonego systemu HACCP.
  9. Otrzymanie certyfikatu - akredytacji szpitala.

Materiały

Polityka Bezpieczeństwa Informacji
Polityka​_Bezpieczenstwa​_Informacji.pdf 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}