W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Poradnia

O poradni

Od stycznia 2010 roku w ramach umowy z NFZ rozpoczęła działalność Poradnia Rehabilitacyjna.
Rejestracja do lekarza specjalisty rehabilitacji medycznej może odbywać się:

  • osobiście w godzinach pracy poradni,
  • za pomocą portalu E-rejestracja (tylko osoby pełnoletnie),
  • telefonicznie (65 5361 243) w godzinach 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku.

Skierowanie do Poradni Rehabilitacyjnej może wystawić:

  • Lekarz POZ
  • inny lekarz udzielający świadczeń w ramach umowy z NFZ

Poradnia przystosowana jest do obsługi osób niepełnosprawnych:

  • wejście do Poradni ma podjazd
  • w budynku znajduje się winda osobowa
  • w przychodni znajduje się sanitariat przystosowany dla osób niepełnosprawnych
  • parking dla pacjentów znajduje się na terenie szpitala.

 

Prawa pacjenta w Poradni

Szanowny Pacjencie masz prawo do:

  • Ambulatoryjnych świadczeń specjalistycznych finansowanych ze środków publicznych udzielanych na podstawie skierowania lekarza ubezpieczenia zdrowotnego w oparciu o aktualną wiedzę.
  • Życzliwego traktowania i poszanowania godności osobistej.
  • Zachowania tajemnicy o Twoim stanie zdrowia, jeśli wyrazisz takie życzenie, nawet w stosunku do Twoich najbliższych.
  • Znajomości z nazwiska i imienia osób odpowiedzialnych za opiekę nad Tobą. Personel Szpitala ma obowiązek noszenia identyfikatorów zawierających imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję.
  • Przystępnej i zrozumiałej informacji o Twoim stanie zdrowia, rozpoznaniu, rokowaniach i postępach w leczeniu.
  • Informowania na temat pomieszczeń i urządzeń, z których możesz korzystać oraz ich usytuowania.
  • Pacjentowi nieletniemu przysługują takie same prawa jak pacjentowi pełnoletniemu z tą tylko różnicą, że informacja o jego stanie zdrowia przekazywana jest rodzicom lub opiekunom prawnym. Oni również decydują o wyrażeniu zgody lub odmowie jej udzielenia na proponowane leczenie.
  • Dochodzenia swoich praw, składania skarg i zażaleń poprzez wystąpienie do osób zapewniających bezpośrednią opiekę (ordynator, lekarz prowadzący, pielęgniarka) lub Dyrektora Centrum.
  • Jeżeli naruszenie Twoich praw dotyczyło czynności fachowej masz prawo zwrócić się do rzecznika Praw Pacjenta.
  • Orzeczeń i zaświadczeń lekarskich wydawanych bezpłatnie, jeżeli są one związane z: dalszym leczeniem, rehabilitacją, niezdolnością do pracy, kontynuowaniem nauki, uczestnictwem dzieci, uczniów, słuchaczy zakładów kształcenia nauczycieli i studentów w zajęciach sportowych i w zorganizowanym wypoczynku, a także wydawanych dla celów pomocy społecznej lub uzyskania zasiłku pielęgnacyjnego (art. 16 ust. 1 pkt 1 ustawy o świadczeniach).

Udostępniając katalog praw przysługujących pacjentom jesteśmy równocześnie zobligowani
do nałożenia obowiązków, które powinien przestrzegać każdy Pacjent.

Obowiązki Pacjenta:

  • Przestrzegać ustalonego terminu wizyty.
  • Poinformować lekarza o przyjmowaniu leków pobieranych ze względu na występowanie schorzeń współistniejących.
  • Nie palić tytoniu na terenie całego budynku Szpitala (również w toaletach!) i na schodach zewnętrznych.
  • Nie pić alkoholu ani nie stosować innych środków odurzających.
{"register":{"columns":[]}}