W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dobre praktyki w zakresie zarządzania kolejką pacjentów i odwoływania wizyt

Proces zarządzania kolejkami pacjentów w szpitalu jest kluczowy, aby zapewnić sprawne działanie placówki oraz zminimalizować przypadki niestawiania się pacjentów na wizyty.

Dzięki różnym kanałom komunikacji (e-mail, SMS, telefon, list) szpital ma większą szansę na dotarcie do każdego pacjenta, zapewniając sprawny przepływ informacji i bieżące aktualizowanie statusu wizyt. Działania podejmowane przez placówkę mogą poprawić skuteczność zarządzania kolejkami pacjentów, a także podnieść poziom ich zadowolenia oraz efektywność operacyjną szpitala.

Poniżej znajdują się propozycje praktycznych rozwiązań, które mogą usprawnić ten proces, zaproponowanych przez Panią Urszulę Szybowicz, przedstawicielkę Polskiej Federacji Szpitali oraz Fundacji Nie Widać Po Mnie:

Materiały

Dobre praktyki w zakresie zarządzania kolejką pacjentów i odwoływania wizyt propozycje P. U. Szybowicz
Dobre​_praktyki​_w​_zakresie​_zarządzania​_kolejką​_pacjentów​_i​_odwoływania​_wizyt​_propozycje​_P​_USzybowicz.pdf 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}