W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Poradnik Dobrej Komunikacji

Poradnik Dobrej Komunikacji to praktyczne wskazówki i podpowiedzi dla pracowników placówek medycznych na temat współpracy z pacjentami

Poradnik Dobrej Komunikacji

Poradnik nt. dobrej komunikacji na linii lekarz-pacjent to podręczne kompendium wiedzy na temat komunikacji i współpracy z Pacjentami. Zawiera przykłady z życia, modele i wskazówki, praktyczne podpowiedzi, przemyślenia i teorie. Wszystko, co jest potrzebne, aby kontakt z Pacjentem był owocny oraz przystępny dla obu stron relacji. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do pracowników podmiotów leczniczych oraz wszystkich tych, którzy pragną pogłębić wiedzę nt. komunikacji w relacji lekarz-pacjent. Kto znajdzie tutaj coś dla siebie?

  • osoby pracujące w rejestracji medycznej (w prywatnych placówkach zwanych czasem recepcją)
  • pielęgniarki i pielęgniarze
  • ratowniczki i ratownicy,
  • lekarki i lekarze
  • asystentki i asystenci, higienistki i higieniści stomatologiczni
  • wszystkie inne osoby pracujące w placówkach ochrony zdrowia
  • pacjenci.

                                                                                        

O Autorze

Zbigniew Kowalski - jeden z pierwszych w Polsce nauczycieli akademickich nauczających studentów wydziału lekarskiego metod porozumiewania się z pacjentami. Z wykształcenia jest negocjatorem i specjalistą ds. komunikacji. Jest autorem kilku istotnych badań opinii, jak np. oczekiwania Pacjentów wobec Lekarzy. Od 2000 roku prowadzi treningi, wykłady motywacyjne, warsztaty i debaty. Z jego wiedzy skorzystało dotychczas ponad 120 000 osób, w tym ponad 70 000 Lekarzy i 25 000 Farmaceutów. Współpracuje jako wykładowca z wyższymi uczelniami i towarzystwami naukowymi. Pełni funkcję Przewodniczącego Sekcji Motywacji Pacjentów Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Od wielu lat występuje na najważniejszych zjazdach, konferencjach i kongresach medycznych.

 

Materiały

Poradnik Dobrej Komunikacji
Poradnik​_internet.pdf 1.35MB
{"register":{"columns":[]}}