Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski można składać w poczekalni Wydziału Konsularnego w dni robocze od godziny 9:00 do 12:30.
Informacje na temat skarg i wniosków oraz sposobu i składania, znajdują się na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Kierownik urzędu konsularnego przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach od 11:30 do 12:30.
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej MSZ pod adresem:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zloz-skarge-lub-wniosek
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zloz-petycje
Jakie informacje musi zawierać skarga i wniosek
- skarga i wniosek powinny zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji;
- jeśli skarga i wniosek jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma;
- w skardze i wniosku, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ambasady RP w Bratysławie, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.