W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

OFERTA PRACY W AMBASADZIE RP W LUBLANIE

01.02.2021

Ambasada RP w Lublanie poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta Ambasadora w ramach umowy na zastępstwo na okres 1 roku w wymiarze pełnego etatu. Zapraszamy do składania zgłoszeń do dnia 28 lutego 2021 r. Szczegóły poniżej.

Budynek Ambasady RP w Lublanie

STANOWISKO:  ASYSTENT AMBASADORA RP W LUBLANIE

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało między innymi:

Sekretariat:

  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji w wersji elektronicznej kierowanej do ambasady i czuwanie nad jej prawidłowym obiegiem;
  • przedkładanie korespondencji do podpisu kierownikowi placówki i przygotowywanie jej do wysylki;
  • kierowanie interesantów zgłaszających się bezpośrednio i telefonicznie do właściwych pracowników ambasady;
  • zgłaszanie przyjazdu i wyjazdu pracowników ambasady, wyrabianie i przedłużanie ważności legitymacji służbowych;
  • aktualizowanie danych teleadresowych ambasady i pracowników;
  • dokonywanie połączeń telefonicznych kierownika placówki;
  • organizowanie i obsługa narad;
  • prowadzenie listy protokolarnej oraz druk i wysyłka zaproszeń;
  • prowadzenie terminarza spotkań kierownika placówki;
  • prowadzenie ewidencji załatwianej korespondencji;
  • sporządzanie kopii dokumentów;
  • prowadzenie zbiorów danych osobowych, z którymi ambasada pozostaje w kontakcie, zawierających informacje o osobach, urzędach, instytucjach i organizacjach, zgodnie z obowiązującą w MSZ i placówkach zagranicznych Polityką Bezpieczeństwa Danych Osobowych, na podstawie upoważnienia kierownika placówki;
  • przygotowanie małej recepcji według wskazówek.

Kancelaria jawna: 

    • odbieranie, rejestrowanie, przekazywanie według właściwości i przechowywanie korespondencji przychodzącej;
    • przyjmowanie, przygotowanie do wysyłki, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej jawnej;
    • wykonywanie kopii dokumentów do przekazania zgodnie z rozdzielnikiem;
    • prowadzenie ewidencji załatwianej korespondencji;
    • przesyłanie do właściwych komórek organizacyjnych MSZ materiałów mających charakter archiwalny, uczestniczenie w komisyjnym archiwizowaniu, brakowaniu i niszczeniu akt;
    • wykonywanie innych zadań powierzonych przez kierownika placówki lub upoważnionego przez niego pracownika ambasady.

Kwalifikacje i doświadczenie:

    • ukończone studia wyższe
    • biegła znajomość języka słoweńskiego, polskiego oraz angielskiego
    • zdolności organizacyjne i interpersonalne
    • wysoka kultura osobista
    • umiejętność pracy pod presją czasu
    • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

    • zatrudnienie w formie umowy o pracę na cały etat (umowa na zastępstwo na 1 rok)
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • stabilne wynagrodzenie
    • pracę w renomowanej instytucji

 Miejsce wykonywania pracy oraz rozmowy kwalifikacyjnej: miasto Lublana

Zgłoszenia w języku polskim  (CV i list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych) należy przesyłać na adres poczty elektronicznej jacek.kawecki@msz.gov.pl do dnia 28.02.2021 r. 

     Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

{"register":{"columns":[]}}