W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Decyzja w sprawie KR II R 10/24 – ul. Matejki 5

28.10.2024

Na podstawie art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o szczególnych zasadach usuwania skutków prawnych decyzji reprywatyzacyjnych dotyczących nieruchomości warszawskich, wydanych z naruszeniem prawa (Dz. U. z 2021 r. poz. 795, dalej: ustawa) Komisja do spraw reprywatyzacji nieruchomości warszawskich (dalej: Komisja) zawiadamia o wydaniu w dniu 23 października 2024 r. decyzji nr KR II R 10/24 w sprawie dotyczącej ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość położoną w Warszawie przy ul. Matejki 5, ozn. nr  hip. 1726 J  (decyzja Prezydenta m.st. Warszawy z 24 listopada 2011 r. nr 515/GK/DW/2011).

Treść decyzji została udostępniona 28 października 2024 r. w załączniku znajdującym się poniżej.

Informacje o czynnościach podejmowanych w sprawie można znaleźć na stronie: Postępowanie rozpoznawcze przed Komisją: KR II R 10/24 – ul. Matejki 5

 

Zgodnie z art. 16 ust. 3 i 4 ustawy, strony mogą być zawiadamiane o wszczęciu postępowania, decyzjach i innych czynnościach Komisji poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie podmiotowej urzędu obsługującego Ministra Sprawiedliwości. Zawiadomienie albo doręczenie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Z uwagi na to, że doręczenie decyzji następuje w formie publicznego ogłoszenia Komisja informuje, że z treścią decyzji strony mogą zapoznać się w urzędzie zapewniającym obsługę merytoryczną, administracyjną i biurową Komisji w dniach i godzinach pracy tego urzędu.

Zgodnie z treścią art. 49b § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 t.j., dalej: k.p.a.) w przypadku zawiadomienia strony zgodnie z art. 49 § 1 lub art. 49a k.p.a. o decyzji lub postanowieniu, które podlega zaskarżeniu, na wniosek strony, organ, który wydał decyzję lub postanowienie, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji lub postanowienia w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.

Według art. 49b § 2 k.p.a., jeżeli decyzja lub postanowienie, o których mowa w § 1, nie mogą być udostępnione stronie w sposób lub formie określonych we wniosku, organ powiadamia o tym stronę i wskazuje, w jaki sposób lub jakiej formie odpis decyzji lub postanowienia może być niezwłocznie udostępniony.

Materiały

KR II R 10/24 Decyzja z 23.10.2024 r. [opublikowano w BIP 28.10.2024 r]
KR​_II​_R​_1024​_Decyzja​_z​_23102024​_r​_opublikowano​_w​_BIP​_28102024​_r​_.pdf 9.64MB
KR II R 10/24 Decyzja z 23.10.2024 r. opublikowano w BIP 28.10.2024 r. [wersja cyfrowa]
KR​_II​_R​_1024​_Decyzja​_z​_23102024​_r​_opublikowano​_w​_BIP​_28102024​_r​_​_wersja​_cyfrowa​_(003).pdf 0.34MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.10.2024 14:34 Marcin Warchoł
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Komisja Weryfikacyjna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Decyzja w sprawie KR II R 10/24 – ul. Matejki 5 1.0 28.10.2024 14:34 Marcin Warchoł

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}