Rozeznanie rynku na usługę wykonania wizytówek wraz z dostawą do siedziby Ministerstwa Sprawiedliwości
30.11.2023
Rozeznanie rynku w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na usługę wykonania wizytówek.
Obowiązki Wykonawcy
Do zakresu przedmiotu umowy należy wykonywanie i dostarczanie wizytówek do siedziby Ministerstwa Sprawiedliwości przy Al. Ujazdowskich 11., zgodnie z warunkami określonymi w załączonym do rozeznania projektem umowy i opisem wizytówek.
Zamawiający prosi o przekazanie informacji w ww. zakresie w terminie do dnia 14 grudnia 2023 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Materiały
Projekt umowyProjekt_umowy.doc 0.13MB Opis wizytówek
Opis_wizytówek.doc 0.83MB