W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozeznanie rynku na usługi asystenta analityka

12.01.2023

Departament Strategii i Funduszy Europejskich Ministerstwa Sprawiedliwości ogłasza nabór ofert
na asystenta analityka Wydziału ds. Edukacji Prawnej.

Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozpoznanie rynku
i uzyskanie wiedzy na temat możliwej wartości przedmiotu zamówienia. Prosimy o przesyłanie wycen sporządzonych na „Formularzu ofertowym” oraz "Formularzu danych osobowych" na e-mail:
Iwona.Lewandowska-Pierzynka@ms.gov.pl do końca dnia 18 stycznia 2023 r.

W sprawie pytań, należy kontaktować się z Panią Iwoną Lewandowską – Pierzynką Naczelnikiem Wydziału ds. Edukacji Prawnej Departamentu Strategii i Funduszy Europejskich Ministerstwa Sprawiedliwości,  tel. (22) 23-90-745

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Minister Sprawiedliwości z siedzibą w Warszawie przy Al. Ujazdowskich 11, tel.: 22 521 28 88

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ms.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

Dane osobowe Zleceniobiorcy przetwarzane będą przez Zleceniodawcę w celu wykonania umowy zlecenia i rozliczenia świadczonej usługi.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

  • niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Zleceniobiorcy przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – wykonywania praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy zlecenia;
  • konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zleceniodawcy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikających z przepisów podatkowych, a dotyczących prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej;
  • w sprawach dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obrony przed tymi roszczeniami, w ramach prawnie uzasadnionego interesu Zleceniodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

Okres przechowywania danych:

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy, a po jej rozwiązaniu lub wygaśnięciu – przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji, ustalony odrębnymi przepisami, nie krócej jednak niż przez czas wymagany do przedawnienia roszczeń wynikających z umowy lub jej wykonywania.

Uprawnienia:

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Zleceniodawcę, Zleceniobiorcy przysługuje:

  • prawo dostępu do treści danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne w związku  z zawarciem i realizacją umowy cywilnoprawnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wykonania umowy.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia Asystent analityka 12.01.2023
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_Asystent​_analityka​_12​_01​_2023.docx 0.04MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Formularz danych osobowych
Formularz​_danych​_osobowych​_.docx 0.02MB
Treść ogłoszenia - Rozpoznanie rynku na usługi asystenta analityka
Treść​_ogłoszenia​_​_-​_Rozpoznanie​_rynku​_na​_usługi​_asystenta​_analityka.pdf 0.28MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.01.2023 13:58 Patryk Polnik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Lewandowska-Pierzynka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozeznanie rynku na usługi asystenta analityka 1.0 12.01.2023 13:58 Patryk Polnik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}