Zapraszenie do złożenia oferty na zakup i dostawę 5 szt. pętli indukcyjnej do punktów obsługi klienta Ministerstwa Sprawiedliwości
24.10.2022
Zapytanie ofertowe
Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę:
5 szt. pętli indukcyjnej do punktów obsługi klienta Ministerstwa Sprawiedliwości.
(nazwa przedmiotu zamówienia)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: pętli indukcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
Zamawiający prosi o przekazanie oferty cenowej w ww. zakresie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia w terminie do dnia 31.10.2022 r. Każdy wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na całość zamówienia,
pisemnie na adres:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Administracyjne
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
i / lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat.ba@ms.gov.pl.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim umówieniu jej terminu.
Termin wykonania zamówienia określa się na 10 dni od daty zawarcia umowy/przyjęcia zlecenia..
Kryterium oceny ofert:
Cena – 100%
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.
2. Wykonawca składając ofertę, składa Formularz Ofertowy - według załączonego wzoru (zał. nr 2 do zapytania ofertowego),
3. Wykonawca określi cenę dla przedmiotu zamówienia, podając ją w złotych polskich
w kwocie brutto wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Postępowanie o udzielenie zamówienia może zakończyć się negocjacjami przeprowadzonymi z co najmniej jednym z Wykonawców. Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji podejmuje Zamawiający.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej oferty.
PODSTAWOWE WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
- Za opóźnienie terminu realizacji zamówienia Wykonawca zapłaci karę umowną
w wysokości 1% kwoty brutto umowy za każdy dzień opóźnienia. - Czas wykonywania usługi określony w ofercie liczony będzie od chwili zawarcia umowy.
- Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru usługi, podpisanym przez strony.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC tj. odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego
na podstawie powyższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osobą do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest Ireneusz Melon tel. 22 52 12 235
e-mail: Ireneusz.Melon@ms.gov.pl.
Załącznik:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Materiały
OfertaOferta.docx 0.01MB Opis Przedmiotu Zamówienia
Opis_Przedmiotu_Zamówienia.docx 0.02MB Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi_na_pytania.docx 0.01MB