Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości
17.05.2023
Zamawiający – Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do składania ofert w postępowaniu na „Świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie.”
1. Szczegółowy zakres usługi oraz kryteria oceny ofert zostały określone w „Zaproszeniu do składania ofert” (dalej „Zaproszenie”) oraz w załącznikach do Zaproszenia.
2. Termin realizacji usługi: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 sierpnia 2023 r.
3. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia.
4. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25 maja 2023 r. do godz. 12.00 (decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego) w formie elektronicznej na adres: sekretariat.bb@ms.gov.pl, z adnotacją: Oferta na „Świadczenie usługi przeglądu i konserwacji systemu SKD.”
5. Jednocześnie Zamawiający prosi o złożenie wraz z Ofertą wypełnionych i podpisanych załączników do Zaproszenia.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe Zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.).
Proszę o przesyłanie ofert w pliku PDF.
Materiały
Zaproszenie do składania ofertZaproszenie_do_składania_ofert.pdf 0.14MB Załącznik numer 1 do zaproszenia - Projekt umowy
Załącznik_numer_1_do_zaproszenia_-_Projekt_umowy.docx 0.07MB Załącznik numer 2 do zaproszenia - Formularz ofertowy
Załącznik_nr_2_do_zaproszenia_-_Formularz_ofertowy.docx 0.02MB Załącznik numer 3 do zaproszenia - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia
Załącznik_nr_3_do_zaproszenia_-Oświadczenie_Wykonawcy_o_braku_podstaw_wykluczenia.docx 0.02MB Załącznik numer 4 do zaproszenia - Wykaz osób
Załącznik_nr_4_do_zaproszenia_-Wykaz_osób.docx 0.02MB załącznik numer 1 do_umowy AL.Ujazdowskie 11 Koszykowa 6
załącznik_numer_1_do_umowy_ALUjazdowskie_11_Koszykowa_6.doc 0.14MB załącznik numer 2 do umowy al. Róż 2
załącznik_numer_2_do_umowy_al_Róż_2.doc 0.13MB załącznik numer 3 do umowy ul. Chopina 1 Al.Ujazdowskie 19
załącznik_numer_3_do_umowy_ul_Chopina_1_AlUjazdowskie_19.doc 0.17MB załącznik numer 4 do umowy ul.Czerniakowska 100
załącznik_numer_4_do_umowy_ulCzerniakowska_100.doc 0.13MB załącznik numer 5 do umowy ul. Zwycięzców 34
załącznik_numer_5_do_umowy_ul_Zwycięzców_34.doc 0.13MB załącznik numer 6 do umowy ul. Piękna 1b
załącznik_numer_6_do_umowy_ul_Piękna_1b.doc 0.12MB załącznik numer 7 do umowy protokół ze zdarzenia
załącznik_numer_7_do_umowy_protokół_ze_zdarzenia.docx 0.02MB załącznik numer 8 do umowy Wykaz osób
załącznik_numer_8_do_umowy_Wykaz_osób.docx 0.02MB załącznik numer 9 do umowy protokół z wykonanych czynności
załącznik_numer_9_do_umowy_protokół_z_wykonanych_czynności.docx 0.02MB załącznik numer 10 do umowy Miesięczny protokół odbioru
załącznik_numer_10_do_umowy_Miesięczny_protokół_odbioru.docx 0.02MB załącznik numer 11 do umowy umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
załącznik_numer_11_do_umowy_umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.03MB