Zaproszenie do udziału w prowadzonym rozeznaniu rynku w celu ustalenia wartości zamówienia pn. „ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA W ZAKRESIE CZYNNOŚCI BIUROWYCH I ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W ZWIĄZKU Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ DEPARTAMENT FUNDUSZY i NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ”
20.11.2024
Zgodnie z § 5 ust 7 pkt 3 Zarządzenia nr 1/21/BF Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości z dnia 13 stycznia 2021 r., zapraszamy do udziału w prowadzonym rozeznaniu rynku w celu ustalenia wartości zamówienia pn. „ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA W ZAKRESIE CZYNNOŚCI BIUROWYCH I ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W ZWIĄZKU Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ DEPARTAMENT FUNDUSZY i NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ”.
Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozpoznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat możliwej wartości przedmiotu zamówienia.
Prosimy o przesyłanie wycen sporządzonych na „Formularzu wyceny usługi” na e-mail: Monika.Krzeczek@ms.gov.pl, do dnia 28 listopada 2024 r. do godz. 12:00.
W przypadku pytań, prosimy o kontakt na ww. adres poczty elektronicznej.
Jednocześnie informujemy, że niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem ani zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
Materiały
OPZ - wsparcie DFNOPZ_-_wsparcie_DFN.docx 0.02MB Załącznik numer 1 do rozeznania rynku formularz wyceny usługi
Załącznik_numer_1_do_rozeznania_rynku_formularz_wyceny_usługi.xlsx 0.01MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.11.2024 15:17 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Pulkowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do udziału w prowadzonym rozeznaniu rynku w celu ustalenia wartości zamówienia pn. „ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA W ZAKRESIE CZYNNOŚCI BIUROWYCH I ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNYCH W ZWIĄZKU Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ DEPARTAMENT FUNDUSZY i NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ” | 1.0 | 20.11.2024 15:17 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP