Zaproszenie do udziału w rozeznaniu rynku NPP
02.09.2024
Zaproszenie do udziału w Rozeznaniu rynku na „Świadczenie usługi wsparcia, modyfikacji i przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla systemu teleinformatycznego NPP”.
Zamawiający – Ministerstwo Sprawiedliwości zaprasza do złożenia wyceny na „Świadczenie usługi wsparcia, modyfikacji i przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla systemu teleinformatycznego NPP”.
1) Szczegółowy zakres świadczenia usługi został określony w Załączniku nr 1 Projektowane Postanowienia Umowy i załącznikach do PPU.
2) Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09 września 2024 r., na adres: wycenyioferty@ms.gov.pl, z adnotacją: oferta na „Świadczenie usługi wsparcia, modyfikacji i przeprowadzenia szkoleń/warsztatów dla systemu teleinformatycznego NPP”.
3) Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4) Ofertę cenową należy przedstawić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi ofert w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.). Proszę o przesyłanie ofert w pliku PDF.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Projektowane Postanowienia Umowy z załącznikami
2. Załącznik nr 2 – Formularz cenowy
Materiały
Załącznik nr 1 do Zaproszenia - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU)Załącznik_nr_1_do_Zaproszenia_-_Projektowane_Postanowienia_Umowy_(PPU).pdf 0.55MB Załącznik nr 2 do Zaproszenia - Formularz cenowy
Załącznik_nr_2_do_Zaproszenia_-_Formularz_cenowy.zip 0.01MB Załączniki do PPU
Załączniki_do_PPU.zip 5.39MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.09.2024 14:09 Piotr Tomaszkiewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Aneta Kondratowicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaproszenie do udziału w rozeznaniu rynku NPP | 1.0 | 02.09.2024 14:09 Piotr Tomaszkiewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP