Skargi i Wnioski
- Skargi i wnioski mogą być składane w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.
- Skargi mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnej, osobiście w sekretariacie placówki, za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@poliklinika.koszalin.pl
- Pacjent ma prawo żądać pisemnego potwierdzenia przyjęcia skargi.
- Skargi, wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Dyrektor SP ZOZ MSWiA w Koszalinie |
w każdą środę: od godz. 1000 do godz. 1100 |
Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa w Koszalinie |
w każdą środę: od godz. 1000 do godz. 1100 |
Koordynator Przychodni w Koszalinie |
od poniedziałku do piątku: od godz. 800 - od godz. 1000 gab. 019 przyziemie po godz. 1000 telefonicznie: 880 789 622 |
Kierownik Przychodni w Słupsku |
w każdy wtorek: od godz. 1000 do godz. 1100 |
Pielęgniarka Koordynująca Oddział Chirurgii Jednego Dnia w Słupsku |
w poniedziałki i w środy: od godz. 800 do godz. 1500 |
Kierownik Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Słupsku |
w każdy wtorek: od godz. 1000 do godz.1200 |
Kierownik Przychodni w Połczynie Zdroju |
od poniedziałku do piątku: od godz. 1100 do godz. 1200 |
-
W centrali i w oddziałach wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia funkcjonują komórki do spraw skarg i wniosków, w których pacjent może złożyć skargę związaną z udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej w ramach ubezpieczenia w NFZ.
-
Pacjent, którego prawo do ochrony zdrowia nie jest realizowane w sposób dla niego zadowalający, może także złożyć skargę do
-
Biura Rzecznika Praw Pacjentów
-
Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Koszalinie
- Okręgowej Izby Lekarskiej w Koszalinie