Skargi, wnioski i petycje
Skargi i wnioski są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Organy państwowe obowiązane są przyjmować obywateli w sprawach skarg i wniosków w ustalonych przez siebie dniach i godzinach.
Petycje są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach. Ustawa ta określa zasady składania i rozpatrywania petycji oraz sposób postępowania organów w sprawach dotyczących petycji.
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków w Podlaskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Białymstoku:
Podlaski Urząd Celno-Skarbowy w Białymstoku
adres: ul. Octowa 2, 15-399 Białystok
telefon: 85 745 85 01
(dni i godziny) w dniach pracy urzędu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godz. 7.15–15.15 oraz po godzinach pracy Urzędu w każdy poniedziałek w godz. 15:15–16:15.
Naczelnik Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego przyjmuje interesantów po uprzednim ustaleniu terminu spotkania.
W sprawach organizacyjnych związanych z przyjęciami w ramach skarg i wniosków można się kontaktować pod wskazanymi numerami telefonów.
Skargi i wnioski wnoszone na piśmie należy kierować na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
ul. Jana Klemensa Branickiego 9
15-085 Białystok
fax: 85 66 55 610
e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl
Skargi i wnioski można też składać w każdej jednostce organizacyjnej Krajowej Administracji Skarbowej w godzinach urzędowania.
Uwaga!
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.