Kontrole przeprowadzone w ramach EWT w 2025 roku
Roczny plan kontroli
- Harmonogram częściowy kontroli 01.07.2024 – 30.06.2025
Materiały
Harmonogram częściowy kontroli 1.07.2024-30.06.2025_wersja dostępna cyfrowoHarmonogram_częściowy_kontroli_1072024-30062025_wersja_dostępna_cyfrowo.pdf 0.14MB
Wyniki kontroli projektów Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027:
- STHB.02.01-IP.01-0003/23 - BIOSOLFarm - "South baltic farms - an essential part of renewable energy systems"
Materiały
STHB.02.01-IP.01-0003/23 - BIOSOLFarm - "South baltic farms - an essential part of renewable energy systems"informacja_pokontrolna_BIOSOLFarm_-_Politechnika_Gdańska.pdf 0.16MB
Kwestionariusz kontroli zamówień publicznych w Programach Interreg
Niniejszy wzór „Kwestionariusza kontroli zamówień publicznych w Programach Interreg 2021-2027”, o którym mowa w art. 599 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z poźń. zm.) został przygotowany przez Instytucję Zarządzającą – Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej do stosowania przez Krajowych Kontrolerów w Programach Interreg na lata 2021-2027.
Wojewoda Pomorski realizuje zadania Krajowego Kontrolera na podstawie „Porozumienia w sprawie powierzenia Wojewodzie Pomorskiemu zadań kontrolnych w ramach programów Interreg zawartego 21.12.2022 r. pomiędzy Ministrem Funduszy i Polityki Regionalnej a Wojewodą Pomorskim
Materiały
Kwestionariusz kontroli zamówień publicznych w Programach Interreg 2021-2027Kwestionariusz_kontroli_zamówień_publicznych_w_Programach_Interreg_2021-2027.docx 0.04MB
Wyniki kontroli postępowań o zamówienie publiczne w ramach projektów Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027:
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 11.03.2025 07:50 Agata Matuszewska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dyrektor Wydziału Kontroli
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kontrole przeprowadzone w ramach EWT w 2025 roku | 1.0 | 11.03.2025 07:50 Agata Matuszewska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP