W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor ds. zadań w zakresie spec-ustaw i inwestycji specjalnych w Oddziale Budownictwa Specjalnego, Wydział Infrastruktury

Nabór na stanowisko inspektora ds. zadań w zakresie spec-ustaw i inwestycji specjalnych w Oddziale Budownictwa Specjalnego, Wydziału Infrastruktury. Termin ważności ogłoszenia: 4 czerwca 2024 r.

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 04-06-2024

Informacje o ofercie

Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
80-810 Gdańsk ul. Okopowa 21/27
Ogłoszenie nr 138156 / 25.05.2024
Inspektor
Do spraw: zadań w zakresie spec-ustaw i inwestycji specjalnych w Wydziale Infrastruktury, Oddział Budownictwa Specjalnego

 

 

Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące zezwoleń na wejście na teren nieruchomości na podstawie specustaw.
  • Przygotowuje wnioski do ksiąg wieczystych na podstawie specustaw.
  • Przygotowuje analizy i bazy danych oraz korespondencję do spraw prowadzonych w oddziale oraz pieczętuje dokumentację projektową stanowiącą załącznik do wydawanych decyzji.
  • Prowadzi postępowania administracyjne dotyczące zgłoszeń robót budowlanych.
  • Archiwizuje i koordynuje archiwizację dokumentacji wytworzonej przez oddział.
  • Obsługuje projekt Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS)

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: pomorskie
Gdańsk

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych, o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w sektorze naftowym, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, instrukcji kancelaryjnej,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagane dokumenty

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • W przypadku przekazania dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność konieczne jest dołączenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej.

Benefity

Co oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość dofinansowania do legitymacji ze zniżką 50% na przejazdy PKP, SKM, PKM po przepracowaniu co najmniej 6 miesięcy.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Telefon: (58) 30 77 141 , (58) 30 77 530
  • Adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku Punkt przyjęć korespondencji w pokoju 24 w kancelarii ogólnej przy wejściu „A": ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk, w formie papierowej z dopiskiem: "oferta pracy 46/24". Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Dokumenty można składać elektronicznie wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej - skrytki ePUAP: /bntc34p17l/ezd lub /bntc34p17l/SkrytkaESP

Materiały

ogłoszenie o naborze 46-24 WI
ogłoszenie​_o​_naborze​_46-24​_WI.pdf 0.06MB
oświadczenie do celów naboru - SC
SŁUŻBA​_CYWILNA​_-​_oświadczenie​_do​_celów​_naboru(1).docx 0.03MB
oświadczenie lustracyjne
oświadczenie​_lustracyjne​_dla​_osób​_urodzonych​_przed​_1​_sierpnia​_1972​_r.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.05.2024 00:06 Katarzyna Wett
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Świetlikowska, Dyrektor Generalna Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nabór nr 138156 (46/24) - inspektor ds. zadań w zakresie spec-ustaw i inwestycji specjalnych w Wydziale Infrastruktury, Oddział Budownictwa Specjalnego 1.0 25.05.2024 00:06 Katarzyna Wett

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}