Obwieszczenie z dnia 6 lutego 2024r. - WI-III.7840.4.2.2024.MH
o wszczęciu postępowana administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia na budowę w zakresie zespołu urządzeń służących do wyprowadzenia mocy, dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa zespołu urządzeń służących do wyprowadzenia mocy z morskiej farmy wiatrowej obejmujących budowę lądowej stacji elektroenergetycznej 220/400 kV (LSE) wraz z infrastrukturą techniczną, wewnętrzną drogą dojazdową i zjazdem z terenu stacji, wprowadzenia linii kablowej 220 kV wraz z traktami światłowodowymi oraz niezbędną infrastrukturą na terenie LSE oraz napowietrznej linii elektroenergetycznej 400 kV pomiędzy LSE a stacją elektroenergetyczną Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A. SE Krzemienica, realizowanych w ramach przedsięwzięcia pn.: Budowa infrastruktury przyłączeniowej F.E.W. BALTIC II, stanowiącej strategiczną inwestycję w zakresie sieci przesyłowej”, zlokalizowanej w województwie pomorskim, na terenie gminy Redzikowo, w jednostce ewidencyjnej 221208_2, powiat słupski, w obrębie 0007 Gać na poniżej określonych nieruchomościach gruntowych oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki o numerach: 246/5 (KW SL1S/00035624/3), 246/6 (KW SL1S/00035624/3), 246/7 (KW SL1S/00035624/3), 246/3 (KW SL1S/00035624/3), 256/1 (SL1S/00110444/7), nr sprawy WI-III.7840.4.2.2024.MH
Materiały
Obwieszczenie z dnia 6 lutego 2024r. - WI-III.7840.4.2.2024.MHWI-III7840422024MH-c_-_obwieszczenie_o_wszczęciu.pdf 0.13MB
- Pierwsza publikacja:
- 06.02.2024 15:17 Katarzyna Dąbrowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zastępca Dyrektora Wydziału Infrastruktury Janusz Woliński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Obwieszczenie z dnia 6 lutego 2024r. - WI-III.7840.4.2.2024.MH | 3.0 | 02.05.2024 14:21 Agnieszka Zarzecka |
Obwieszczenie z dnia 6 lutego 2024r. - WI-III.7840.4.2.2024.MH | 2.0 | 08.03.2024 09:17 Agnieszka Zarzecka |
Obwieszczenie z dnia 6 lutego 2024r. - WI-III.7840.4.2.2024.MH | 1.0 | 06.02.2024 15:17 Katarzyna Dąbrowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP