W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków obywateli

Rozpatrywanie wniosków dotyczących w szczególności: spraw ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

 A. Miejsce załatwienia sprawy

  • Wnioski należy składać w Zespole Obsługi Klienta, (wejście A, pokój nr 24 - pierwszy po prawej stronie) –  w godzinach:
    • poniedziałek 7.45 - 15.45
    • wtorek 7.45 - 18.00
    • środa 7.45 - 15.45
    • czwartek 7.45 - 15.45
    • piątek 7.45 - 15.45
  • Komórka organizacyjna:
    Oddział Kontroli w Wydziale Kontroli bądź wydział właściwy ze względu na merytorykę sprawy.

B. Wymagane dokumenty

  • wniosek – złożony osobiście, przesłany pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), a także ustnie do protokołu.

C. Podstawa prawna

  • art. 242 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego.

D. Termin załatwienia sprawy

  • niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, zgodnie z art. 237 § 1 kpa, w związku z art. 244 § 1 kpa.

E. Sposób/forma załatwienia sprawy/tryb odwoławczy

  • Wniosek należy skierować do Wojewody Pomorskiego i przesłać:
    • na adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, 
    • lub złożyć osobiście w Zespole Obsługi Klienta,
    • lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: zok@gdansk.uw.gov.pl,
    • lub przesłać za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku na platformie ePUAP(http://epuap.gov.pl)(w tym przypadku w celu złożenia skargi do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP) korzystając z usługi udostępnionej przez PUW: Skargi, wnioski, zapytania do urzędu.
  • Forma załatwienia sprawy - zawiadomienie o sposobie załatwienia wniosku.
  • Bez trybu odwoławczego.

F. Kontakt

 Kierownik Oddziału Kontroli

tel. 58 30-77-236

{"register":{"columns":[]}}