Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków obywateli
Rozpatrywanie wniosków dotyczących w szczególności: spraw ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
A. Miejsce załatwienia sprawy
- Wnioski należy składać w Zespole Obsługi Klienta, (wejście A, pokój nr 24 - pierwszy po prawej stronie) – w godzinach:
- poniedziałek 7.45 - 15.45
- wtorek 7.45 - 18.00
- środa 7.45 - 15.45
- czwartek 7.45 - 15.45
- piątek 7.45 - 15.45
- Komórka organizacyjna:
Oddział Kontroli w Wydziale Kontroli bądź wydział właściwy ze względu na merytorykę sprawy.
B. Wymagane dokumenty
- wniosek – złożony osobiście, przesłany pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), a także ustnie do protokołu.
C. Podstawa prawna
- art. 242 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego.
D. Termin załatwienia sprawy
- niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, zgodnie z art. 237 § 1 kpa, w związku z art. 244 § 1 kpa.
E. Sposób/forma załatwienia sprawy/tryb odwoławczy
- Wniosek należy skierować do Wojewody Pomorskiego i przesłać:
- na adres: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk,
- lub złożyć osobiście w Zespole Obsługi Klienta,
- lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: zok@gdansk.uw.gov.pl,
- lub przesłać za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku na platformie ePUAP(http://epuap.gov.pl)(w tym przypadku w celu złożenia skargi do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP) korzystając z usługi udostępnionej przez PUW: Skargi, wnioski, zapytania do urzędu.
- Forma załatwienia sprawy - zawiadomienie o sposobie załatwienia wniosku.
- Bez trybu odwoławczego.
F. Kontakt
Kierownik Oddziału Kontroli
tel. 58 30-77-236