Zadania Biura ds. Obsługi Delegatury
Do zakresu działania Biura do spraw Obsługi Delegatury należy :
- wykonywanie zadań w zakresie dochodów realizowanych przez urząd oraz ich windykacji zgodnie z obowiązującą w urzędzie Polityką rachunkowości,
- prowadzenie rejestru kar nakładanych przez inspektoraty nadzoru budowlanego oraz Wydział Polityki Społecznej za nieprawidłowe prowadzenie placówek opieki społecznej,
- prowadzenie windykacji należności urzędu, wynikających z wystawionych faktur VAT, kar nałożonych przez inspektoraty nadzoru budowlanego oraz Wydział Polityki Społecznej, obciążeniowych not księgowych oraz postanowień,
- terminowe odprowadzanie na centralny rachunek bieżący budżetu państwa dochodów pobranych przez urząd,
- wystawianie faktur VAT i obciążeniowych not księgowych wynikających z działalności urzędu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności w celu obciążenia najemców/ użyczających powierzchnie w budynkach urzędu kosztami wynikającymi z zawartych umów,
- obsługa budżetu dysponenta III stopnia w systemie TREZOR w zakresie dochodów,
- wydawanie, z upoważnienia wojewody, decyzji o umorzeniu, rozłożeniu na raty lub odroczenie terminu płatności należności,
- prowadzenie pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- prowadzenie filii archiwum zakładowego,
- obsługa transportowa Delegatury Urzędu,
- utrzymanie pomieszczeń budynku Delegatury w stanie niepogorszonym poprzez bieżące wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych,
- koordynowanie zadań związanych z wprowadzaniem informacji publicznej do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie Delegatury Urzędu,
- obsługa Delegatury Urzędu w zakresie informatycznym w porozumieniu z informatykiem wojewódzkim,
- potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnienia profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej,