Godziny pracy Urzędu, skargi, wnioski i petycje
W celu skierowania sprawy do Urzędu Zamówień Publicznych lub sprawdzenia jej stanu należy skorzystać z poniższych informacji:
Urząd Zamówień Publicznych
pracuje od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.15 - 16.15
Kancelaria Urzędu - ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, IV piętro pok. 504
przyjmuje korespondencję:
w dni powszednie w godz: 7:30 - 16:15
Sprawę do Urzędzie można wnieść:
- pisemnie składając dokumenty osobiście lub listownie na adres:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A,
02-676 Warszawa
- za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej
- pocztą elektroniczną na adres: UZP@UZP.GOV.PL
- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP poprzez link: ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA (uwaga: sprawy dotyczące odwołań wymagają podpisania ich podpisem kwalifikowanym).
- faksem pod nr (22) 458-77-00
Jednocześnie informujemy, że osoby z niepełnosprawnością ruchową mają zapewniony dostęp do Kancelarii Urzędu za pośrednictwem przystosowanych wind osobowych. Istnieje również możliwość skorzystania z pomocy pracownika posługującego się językiem migowym - po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby na adres mailowy uzp@uzp.gov.pl lub fax - (22) 458-77-00.
Skargi, wnioski, petycje
Uprzejmie informujemy, że do koordynacji rozpatrywania skarg i wniosków wyznaczone jest Biuro Organizacyjno-Finansowe Urzędu Zamówień Publicznych.
Skargi i wnioski kierowane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych można:
- przesłać pocztą tradycyjną na adres:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A,
02-676 Warszawa
- złożyć za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej:
- pocztą elektroniczną na adres: UZP@UZP.GOV.PL
- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP poprzez link: ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
- przesłać faksem pod nr (22) 458-77-00
doręczyć osobiście w Kancelarii Urzędu piętro IV pok. 504, ul. Postępu 17A w dni powszednie w godz: 7:30 - 16:15
- złożyć ustnie do protokołu - przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków prowadzi Kancelaria Urzędu piętro IV pok. 504:
poniedziałek – w godz. od 9:00 do 12:00
wtorek – w godz. od 15:00 do 16:15
czwartek – w godz. od 9:00 do 12:00
oraz pełni dyżur informacyjny pod numerem telefonu: 22 458 77 81
Uwaga: Osoba zamierzająca skorzystać z prawa do złożenia skargi lub wniosku ustnie do protokołu powinna dysponować dokumentem potwierdzającym jej tożsamość.
Członkowie Kierownictwa Urzędu lub wyznaczeni zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków po uprzednim umówieniu terminu spotkania przez właściwy sekretariat https://www.gov.pl/web/uzp/kontakt
Skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem Urzędu Zamówień Publicznych są przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego – Dział VIII oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. Petycje są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 r.
Petycje kierowane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych można składać pisemnie lub za pomocą wskazanych powyżej środków komunikacji elektronicznej.
Ważne informacje:
- Skargi, wnioski i petycje nie mogą zostać złożone telefonicznie.
- Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) i oraz adres wnoszącego.
- Skargi i wnioski nie zawierające wskazanych danych pozostawione będą bez rozpatrzenia.
- Petycja pozostawiana jest bez rozpatrzenia jeśli nie spełnia wymogów formalnych, tj. nie zawiera oznaczenia podmiotu wnoszącego petycję (jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję) oraz nie wskazano miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji (jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów).
- Składając skargę, wniosek lub petycję w imieniu osoby trzeciej lub podmiotu trzeciego konieczne jest przedstawienie stosownego upoważnienia/zgody.
- Pierwsza publikacja:
- 21.07.2022 08:12 Michał Trybusz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Trybusz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Godziny pracy Urzędu, skargi, wnioski i petycje | 2.0 | 05.12.2022 07:34 Michał Trybusz |
Godziny pracy Urzędu, skargi, wnioski i petycje | 1.0 | 21.07.2022 08:12 Michał Trybusz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP