W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Godziny pracy Urzędu, skargi, wnioski i petycje

W celu skierowania sprawy do Urzędu Zamówień Publicznych lub sprawdzenia jej stanu należy skorzystać z poniższych informacji:

Urząd Zamówień Publicznych
pracuje od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.15 - 16.15

Kancelaria Urzędu - ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, IV piętro pok. 504
przyjmuje korespondencję:
w dni powszednie w godz: 7:30 - 16:15

Sprawę do Urzędzie można wnieść:

  • pisemnie składając dokumenty osobiście lub listownie na adres:

    Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A,
    02-676 Warszawa
  • za pośrednictwem środków komunikacji  elektronicznej

- pocztą elektroniczną na adres:  UZP@UZP.GOV.PL

- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP  poprzez link: ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA (uwaga: sprawy dotyczące odwołań wymagają podpisania ich podpisem kwalifikowanym).

  • faksem pod nr (22) 458-77-00

Jednocześnie informujemy, że osoby z niepełnosprawnością ruchową mają zapewniony dostęp do Kancelarii Urzędu za pośrednictwem przystosowanych wind osobowych. Istnieje również możliwość skorzystania z pomocy pracownika posługującego się  językiem migowym - po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby na adres mailowy uzp@uzp.gov.pl lub fax - (22) 458-77-00.

Skargi, wnioski, petycje

Uprzejmie informujemy, że do koordynacji rozpatrywania skarg i wniosków wyznaczone jest Biuro Organizacyjno-Finansowe Urzędu Zamówień Publicznych.

Skargi i wnioski kierowane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych można:

  • przesłać pocztą tradycyjną na adres:

    Urząd Zamówień Publicznych
    ul. Postępu 17A,
    02-676 Warszawa
  • złożyć za pośrednictwem środków komunikacji  elektronicznej:

    - pocztą elektroniczną na adres:  UZP@UZP.GOV.PL
    - za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP  poprzez link: ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
  • przesłać faksem pod nr (22) 458-77-00

doręczyć osobiście w Kancelarii Urzędu piętro IV pok. 504, ul. Postępu 17A w dni powszednie w godz: 7:30 - 16:15

  • złożyć ustnie do protokołu - przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków prowadzi Kancelaria Urzędu piętro IV pok. 504:

poniedziałek – w godz. od 9:00 do 12:00
wtorek – w godz. od 15:00 do 16:15
czwartek – w godz. od 9:00 do 12:00
oraz pełni dyżur informacyjny pod numerem telefonu: 22 458 77 81

Uwaga: Osoba zamierzająca skorzystać z prawa do złożenia skargi lub wniosku ustnie do protokołu powinna dysponować dokumentem potwierdzającym jej tożsamość.
 
Członkowie Kierownictwa Urzędu lub wyznaczeni zastępcy przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków po uprzednim umówieniu terminu spotkania przez właściwy sekretariat https://www.gov.pl/web/uzp/kontakt

Skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem Urzędu Zamówień Publicznych są przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego – Dział VIII oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków. Petycje są przyjmowane i rozpatrywane na podstawie ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 r.
Petycje kierowane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych można składać pisemnie lub za pomocą wskazanych powyżej środków komunikacji  elektronicznej.

Ważne informacje:

  • Skargi, wnioski i petycje nie mogą zostać złożone telefonicznie.
  • Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) i oraz adres wnoszącego.
  • Skargi i wnioski nie zawierające wskazanych danych pozostawione będą bez rozpatrzenia.
  • Petycja pozostawiana jest bez rozpatrzenia jeśli nie spełnia wymogów formalnych, tj. nie zawiera oznaczenia podmiotu wnoszącego petycję (jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję) oraz nie wskazano miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji (jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów).
  • Składając skargę, wniosek lub petycję w imieniu osoby trzeciej lub podmiotu trzeciego konieczne jest przedstawienie stosownego upoważnienia/zgody.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.07.2022 08:12 Michał Trybusz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Trybusz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Godziny pracy Urzędu, skargi, wnioski i petycje 2.0 05.12.2022 07:34 Michał Trybusz
Godziny pracy Urzędu, skargi, wnioski i petycje 1.0 21.07.2022 08:12 Michał Trybusz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}