miniPortal
Infolinia miniPortalu – 22 458 77 99
Bezpłatny system za pomocą którego w prosty sposób zapewniona zostanie komunikacja pomiędzy zamawiającymi a wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W jednym miejscu jakim jest miniPortal w łatwy sposób znajdziecie Państwo niezbędne informacje i dane do złożenia ofert lub wniosków o dopuszczenie o udziału w postępowaniu, a także do komunikacji z zamawiającymi.
miniPortal zapewnia:
- obsługę komunikacji elektronicznej, w tym składanie ofert i wniosków, zgodnie z nową ustawą PZP,
- automatyczne szyfrowanie i deszyfrowanie ofert oraz wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
- możliwość kontynuowania postępowań wszczętych przed 1 stycznia 2021 r. w oparciu o dotychczasowe przepisy.
Materiały
miniPortalInstrukcja obsługi miniPortal
Instrukcja_obsługi_miniPortal.pdf 2.85MB