W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat dotyczący przywrócenia prawidłowego działania Platformy e-Zamówienia

20.11.2023

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na Platformie e-Zamówienia występują problemy techniczne z działaniem niektórych funkcjonalności. W związku z koniecznością wykonania prac niezbędnych do przywrócenia prawidłowości działania Platformy e-Zamówienia konieczna jest przerwa techniczna w dniu 20.11.2023 r. do godziny 21:00.

Problemy techniczne wynikają z niezbędnych prac migracyjnych przeprowadzanych w weekend. Prace polegały na przeniesieniu całego środowiska produkcyjnego Platformy z dotychczasowej infrastruktury chmurowej do nowej chmury. Tym samym wiązało się to z konieczności wykonania backupów wszystkich baz danych, wykonania szeregów prac konfiguracyjnych oraz czynności administracyjnych dla każdego modułu i komponentu platformy. Niezbędność przeprowadzenia prac wyniknęła z konieczności zmiany dotychczasowego wykonawcy utrzymującego system.

O konieczności prowadzenia prac i weekendowej niedostępności Platformy informowaliśmy prosząc o uwzględnienie tej niedostępności w prowadzonych postępowaniach. Dodatkowo, dzisiaj na stronie internetowej Urzędu opublikowaliśmy krótki komunikat informujący o występujących problemach, tak aby można go było uwzględnić w dokumentacji postępowania.

 

{"register":{"columns":[]}}