Naruszenia dotyczące opisu kryteriów oceny ofert
- Zamówienie na świadczenie usługi polegającej na skierowaniu pracowników tymczasowych do pracy na rzecz Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim Link otwiera się w nowej karcie– naruszenie art. 91 ust. 2 w związku z art. 2 pkt 1 i 5 ustawy Pzp.Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej KIO/KD 107/14 z dnia 12 grudnia 2014 r.Link otwiera się w nowej karcie
- Zamówienie na „opracowanie dokumentacji projektowej na budowę budynku urzędu miejskiego w Kowalewie Pomorskim wraz z kosztami nadzoru autorskiego”Link otwiera się w nowej karcie - naruszenie art. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej KIO/KD 5/15 z dnia 9 lutego 2015 r.Link otwiera się w nowej karcie
- Zamówienie na „Wykonanie Studium przedinwestycyjnego w zakresie budowy obiektu uzdrowiskowo-rekreacyjnego w ramach tworzonego centrum uzdrowiskowego na Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków”Link otwiera się w nowej karcie– naruszenie art. 91 ust. 3 w związku z art. 5 ust. 1 ustawy Pzp; art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13) ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; art. 91 ust. 3 w związku z art. 26 ust. 2b i art. 2 pkt 5 ustawy Pzp; art. 92 ust. 2 ustawy Pzp; art. 32 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej KIO/KD 6/15 z dnia 16 lutego 2015 r.Link otwiera się w nowej karcie
- Zamówienie na „Zaprojektowanie, wykonanie i rozbudowę modułów wyborów do Parlamentu Europejskiego, wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-7/14)Link otwiera się w nowej karcie - naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7, jak również art. 17 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.
- Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów uzupełniających do Senatu RP wraz z administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-14/14) Link otwiera się w nowej karcie– naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231), art. 25 ust. 1 oraz art. 36 ust. 1 pkt 5 i 6, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.
- Zamówienie na „Zaprojektowanie i wykonanie modułów do wyborów samorządowych 2014 r. wraz administrowaniem i utrzymaniem” (postępowanie znak: ZP-3710-16/14) –Link otwiera się w nowej karcie naruszenie art. 32 ust. 2 i 4 ustawy Pzp, art. 40 ust. 3 i art. 43 ust. 2, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 91 ust. 1, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7 oraz art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231). Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń od wyniku kontroli doraźnej.
- Zamówienie na: „Przegląd i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego. Naprawa podręcznego sprzętu gaśniczego. Utylizacja zużytego podręcznego sprzętu gaśniczego” postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Usługi w zakresie konserwacji, przeglądów, napraw podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji pożarowych systemów alarmowych i transmisji w obiektach UMCS”Link otwiera się w nowej karcie - naruszenie przepisów art. 7 ust. 1, art. 91 ust. 1 i 2 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 12 i 13 oraz art. 2 pkt 5 ustawy Pzp; - art. 89 ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 90 ust. 3 ustawy Pzp;- art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej KIO/KD 17/15 z dnia 2 kwietnia 2015 r.Link otwiera się w nowej karcie
- Zamówienie na "Kompleksową usługę utrzymania w czystości kolejowych wagonów osobowych i lokomotyw kursujących w pociągach PKP Intercity"Link otwiera się w nowej karcie _ zadanie A, C, F, G, I, J, K - naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 6 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 91 ust. 2 w zw. z art. 2 pkt 1 ustawy Pzp, art. 17 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 95 ust. 2 w zw. z art. 8 ust. 1 ustawy Pzp. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej KIO/KO 13/15 z dnia 12 marca 2015 r.
- Zamówienie pn.: „Budowa ogólnodostępnych miejsc postojowych w centrum wsi Olszówka poprzez remont drogi gminnej wraz z budową zatok parkingowych, przebudową drogi wewnętrznej, rozbudową placu postojowego, budową kanalizacji opadowej”Link otwiera się w nowej karcie – naruszenie art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 36 ust. 1 pkt 13 oraz art. 36a ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Uchwała KIO z dnia 3 lipca 2015 r. (sygn. akt KIO/KD 43/15).Link otwiera się w nowej karcie
- Zamówienie na „Odtwarzanie śródleśnych oczek wodnych na terenie Nadleśnictwa Lipka”Link otwiera się w nowej karcie - naruszenie art. art. 90 ust. 1, art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3 i 4, art. 36 ust. 1 pkt 6, art. 38 ust. 4a pkt 2, art. 26 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 7 i ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
- Zamówienie pn.: „Budowa systemu przydomowych oczyszczalni ścieków w gospodarstwach indywidualnych w miejscowościach na terenie gminy Hanna” – naruszenie art. 89 ust. 1 pkt 2, art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 11 ust. 6, art. 24 ust. 2 pkt 4 oraz art. 2 pkt 11 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
- Zamówienie na „Wytworzenie Studium Wykonalności i Koncepcji budowy, wdrożenia, utrzymania i rozwoju Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego” – naruszenie art. 29 ust. 1, art. 29 ust. 2 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 4 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów. Uchwała KIO/KD 66/15 z dnia 18 grudnia 2015 r.
- Zamówienie „Wyłonienie Menadżera Funduszu Funduszy w celu realizacji wspólnych inwestycji w ramach przedsięwzięcia BRIdge VC.” - naruszenie art. 91 ust. 3 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 13, art. 91 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 38 ust. 6 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 w zw. z art. 36 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, § 1 ust. 1 ww. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w zw. z art. 25 ust. 2 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 13 w zw. z art. 91 ust. 4 ustawy Pzp, art. 36 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Uchwała KIO KIO/KU 65/15.
- Zamówienie pn.: „Remont sieci wodociągowej i budowa przyłączy w miejscowości Czyże” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 36 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 45 ust. 6 pkt 5, art. 36 ust. 1 pkt 15 w zw. z art. 148 ust. 1 pkt 2 i 5 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 36 ust. 1 pkt 9 w związku z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
- Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej przesyłowej na terenie gminy Sobków”, naruszenie ustawy Pzp: art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 3, art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 36 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 46 ust. 4a oraz art. 24 ust. 2 pkt 2.
- Zamówienie na: „odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie administracyjnym Miasta Brańsk”, udzielone przez Miasto Brańsk, w którym stwierdzono naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 22 ust. 4 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 2, art. 35 ust. 1, art. 92 ust. 1 pkt 1, art. 26 ust. 2b, art. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w zw. § 4 rozporządzenia w sprawie protokołu, art. 36 ust. 1 pkt 6, art. 7 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 86 ust. 3, art. 8 ust. 1, art. 96 ust. 1 i 5 ustawy Pzp w związku z § 3 pkt 1 lit. a rozporządzenia w sprawie protokołu.
- Zamówienie pn. „Budowa chodnika wraz z budową kanalizacji opadowej w drodze gminnej K600627 w miejscowości Gaj - Etap I”, naruszenie ustawy Pzp: art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 1.
- Zamówienie pn. „Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Wieprz”, naruszenie ustawy Pzp: art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1.
- Zamówienie na „Utwardzenie w RZGO w Słajsinie placu do demontażu odpadów i na przesypki.” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp
- Zamówienie pn.: „Kanalizacja sanitarna w Tylicach – Etap II – zadanie nr 3” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Zamówienie pn.: „Budowa budynku świetlicowo-garażowego w miejscowości Dębiany – Etap II” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 89 ust. 1 pkt 2 oraz art. 36 ust. 1 pkt 9 w zw. z art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
- Zamówienie pn.: „Budowa pompowni wody w miejscowości Błonie, budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Koprzywnica, Świężyce, Zbigniewice Kolonia oraz budowa przydomowych pompowni ścieków w miejscowości Koprzywnica” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust. 1 pkt 8 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.
- Zamówienie pn.: „Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 205 na odcinku Sławno – Polanów, etap przebudowy i rozbudowy przejścia przez m. Sławno” – naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. Uchwała KIO z dnia 19 września 2016 r. (sygn. akt KIO/KD 57/16).
- Zamówienie pn. „Budowa 39 sztuk naturalnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Przytoczna” – naruszenie: art. 91 ust. 2a ustawy Pzp; § 1 ust. 1 pkt 1) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych.
- Zamówienie pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Łąkta Górna” – naruszenie: art. 91 ust. 2a ustawy Pzp; art. 22 ust. 4 ustawy Pzp; art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231)
- Zamówienie pn.: „Remont oczyszczalni ścieków w Uściu Gorlickim” – naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp.
- Zamówienie „Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej obszaru leśnego – remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego nr 4.” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 24 ust. 2 pkt 2, art. 36 ust. 1 pkt 16 w zw. z art. 143d ust. 1 pkt 7 lit. c i d) ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp 4 ust. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231). Uchwała KIO KIO/KD 62/16.
- Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Snowidza, Godziszowa i Barycz” – naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp.
- Zamówienie na „Dostawę wraz z montażem mebli reprezentacyjnych dla Muzeum T. Kantora Cricoteka i nowej siedziby Ośrodka Dokumentacji Sztuki T. Kantora w Krakowie”- naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 35 ust. 1, art. 46 ust. 1 ustawy Pzp. Uchwała KIO/KD 60/16.
- Zamówienie pn. „Budowa sieci wodociągowej w Ruminie”, naruszenie ustawy Pzp: art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 3, art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3.
- Zamówienie na „Remont odtworzeniowy cmentarza z okresu I wojny światowej nr 46 w Koniecznej – Etap I” , udzielone przez Gminę Uście Gorlickie – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 38 ust. 4a pkt 1, art. 36 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).
- Zamówienie pn.: „Utwardzenie placu w miejscowości Nozdrzec i Izdebki oraz remont Domu Strażaka w Hłudnie” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 26 ust. 4, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, § 1 ust. 1 pkt 11, § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret pierwsze, trzecie, lit. b) oraz § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów oraz naruszenie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz.U.2014.1481 j.t.).
- Zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej w msc. Chwałki wzdłuż drogi gminnej nr ew. 420” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Zamówienie pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Łąkta Górna i Żegocina”– naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 22 ust. 4 oraz art. 90 ust. 1 ustawy Pzp.
- Zamówienie na „Rozbudowa Budynku Przedszkola Publicznego w Raciążku” , udzielone przez Gminę Uście Gorlickie – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 46 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. Pkt 1 lit a) tiret trzeci rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), art. 25ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 1 ust 7 pkt 7 i 8 rozporządzenia w sprawie dokumentów.
- Zamówienie pn.: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego” – naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp w zw. z treścią rozporządzenia w sprawie wzorów ogłoszeń.
- Zamówienie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie wsi Tarnopol” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 11 ust. 6, art. 90 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzeci rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.
- Zamówienie pn.: Dostawa elementów wyposażenia AV w ramach projektu pn.: „Rozbudowa drogi gminnej Nr 117456E Wydrzyn - Gromadzice w miejscowości Wydrzyn. - I etap.” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 7 ust. 1 Pzp.
- Zamówienie pn. Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 24 ust. 2 pkt 4, art. 26 ust. 3, art. 90 ust. 1, art. 40 ust. 6 pkt 2, art. 42 ust. 1 ustawy Pzp, § 4 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów, art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z przepisami rozporządzenia w sprawie dokumentów: § 1 ust. 1 pkt 11, § 1 ust. 1 pkt 7, § 1 ust. 1 pkt 8, § 1 ust. 1 pkt 11, § 3 ust. 4. Uchwała KIO/KD 70/16.
- Zamówienie pn. „Budowa sieci wodociągowej na działkach położonych w miejscowości Zbożenna nr ewid. działek 326,1065”, naruszenie ustawy Pzp: art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 3, art. 90 ust. 1.
- Zamówienie pn.: „Budowa budynku świetlicy w miejscowości Chwałki (etap II – roboty wykończeniowe) wraz z budową boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, utwardzeniem placów” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3 ustawy Pzp, art. 45 ust. 4 oraz art. 22 ust. 4 ustawy Pzp.
- Zamówienie pn.: „Przebudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody (SUW) wraz ze zbiornikiem wody uzdatnionej w miejscowości Głuchów Górny” – naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 90 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzeci rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, art. 25 ust. 1 pkt 1, art. 22 ust. 4 ustawy Pzp oraz § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów.
- Zamówienie pn.: „Zakup infrastruktury sprzętowej - serwery kasetowe, serwery plików, przełączniki sieciowe, szafa serwerowa z wyposażeniem - (ZADANIE I) oraz laptopów (ZADANIE II) na potrzeby realizacji projektu wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w ramach projektu Od administrowania do efektywnego zarządzania Szkołą Główną Handlową w Warszawie - połączenie wiedzy i nowoczesnych technologii informatycznych (nr POKL.04.01.01-00-129) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 89 ust. 1 pkt 2), art. 85 ust. 2 ustawy Pzp. Uchwała KIO KIO/KD 71/16.
- Zamówienie pn.: „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Golub-Dobrzyń” – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 25 ust. 1, art. 26 ust. 3, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 ppkt b) rozporządzenia w sprawie dokumentów.
- Zamówienie pn. „Budowa wodociągu w miejscowości Wilkowiecko ul. Mickiewicza, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Opatów, ul. Kościuszki”, naruszenie ustawy Pzp: art. 90 ust. 1, art. 26 ust. 3 oraz art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 91 ust. 2a, art. 7 ust. 1 w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. a) tiret trzecie rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, § 3 ust. 3 i § 4 ust. 3 ww. rozporządzenia, art. 26 ust. 3.
- Zamówienie pn.: „Świadczenie usług rzecznika patentowego na potrzeby projektu POIG nr UDA – POIG.01.03.02-02-090/2012, polegających na opracowaniu i dokonaniu zgłoszeń ochrony patentowej wybranych rozwiązań i produktów rynkowych za granicą wraz z doradztwem w zakresie własności przemysłowej” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 85 ust. 1 pkt 1, art. 23 ust. 4, 25 ust. 1 ustawy Pzp, § 7 ust. 4 oraz § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
- Zamówienie na „Przebudowę magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 oraz art. 41 pkt 7) i art. 36 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp,art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli doraźnej.
- Zamówienie pn. „Dostawa samochodów zaopatrzeniowych z żurawiem – 35 szt.” - naruszenie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 91 ust. 1 i art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 w zw. z art. 7 ust. 1 w zw. z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej KIO/KD 75/16 z dnia 29.12.2016 r.
- Zamówienie na „Wzrost atrakcyjności turystycznej Szczawnicy i Leśnicy - miast pogranicza polsko-słowackiego poprzez rozbudowę infrastruktury turystycznej - budowa parkingu dwupoziomowego przy ul. Flisackiej i Pienińskiej wraz z obiektami usługowymi” – naruszenie art. 91 ust. 2 ustawy Pzp.
- Zamówienie na „Kompleksową informatyzację Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Rzeszowie w ramach PSIM – rozszerzenie” – naruszenie art. 91 ust. 2 ustawy Pzp; art. 26 ust. 3 ustawy; § 3 ust. 3 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231); art. 25 ust. 1 ustawy; art. 36 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 46 ust. 4a ustawy; naruszenie przepisów rozporządzenia w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zamówienie na „Zakup wozu strażackiego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Błotno, Gmina Nowogard” - naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 22 ust. 3, art. 41 pkt 7 oraz art. 11 ust. 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli.
- Zamówienie pn.: „Modernizacja boisk sportowych w Smęgorzowie” – naruszenie: art. 91 ust. 2a, art. 26 ust. 3, art. 24 ust. 2 pkt 4 w zw. z art. 7 ust. 3, art. 25 ust. 1, art. 11 ust. 6, art. 7 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z § 4 ust. 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia w sprawie dokumentów. Uchwała Krajowej Izby Odwoławczej KIO/KD 1/17 z dnia 13 stycznia 2017 r.
- Zamówienie pn.: „Dostawa systemu archiwizacji i backupu danych obrazowych dla Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej”– naruszenie art. 29 ust. 2; art. 91 ust. 2a; art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Uchwała KIO z dnia 24 kwietnia 2017 r. (sygn. akt KIO/KD 13/17).
- Zamówienie na: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w latach 2016-2017”, udzielone przez Gminę Miejską Turek, w którym stwierdzono naruszenie art. 91 ust. 2a, art. 22 ust. 3 i 4 oraz art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Uchwała KIO z dnia 12 kwietnia 2017 r., sygn. akt: KIO/KD 10/17
- Zamówienie na „Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów” - naruszenie art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, art. 26 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, art. 25 ust. 1 w zw. z art. 22 ust. 3 ustawy Pzp oraz art. 41 pkt 7 ustawy Pzp i art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.