Naruszenia dotyczące zmiany umowy
- Zamówienie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 2112E na odcinku o długości 3,75 km od miejscowości Młogoszyn do miejscowości Siemienice oraz remont drogi wewnętrznej w miejscowości Malewo” – naruszenie art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, art. 144 ust. 1c ustawy Pzp, art. 67 ust. 1a w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie wniósł zastrzeżeń do wyniku kontroli.
- Zamówienie na „Zaprojektowanie i budowę ciągu pieszo – rowerowego w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 381 w zakresie budowy ciągu pieszo – rowerowego w m. Jedlina – Zdrój”– art. 29 ust. 1 ustawy Pzp w zw. z art. 31 ust. 2 i 3 ustawy Pzp oraz naruszenie § 19 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego oraz art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Uchwała KIO: KIO/KD 45/19.
- Zamówienie na odbiór i zagospodarowanie odpadów z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. w latach 2017-2019 – części III: zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 200301 w regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w regionie warszawskim – naruszenie art. art. 87 ust. 1, art. 144 ust. 1 w zw. z art. 144 ust. 1e pkt 2 lit. a i b, art. 26 ust. 3, art. 41 pkt 7a oraz art. 36 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zw. z § 5 pkt 1 i 9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uchwała KIO/KD 1/20.