Platforma e-Zamówienia nowe funkcjonalności – konferencja dla Zamawiających
25.10.2021
Uprzejmie informujemy o naszym kolejnym wydarzeniu organizowanym przez Urząd Zamówień Publicznych tym razem związanym z elektronizacją zamówień publicznych!
Złożą się na nie konferencja oraz panel szkoleniowy poświęcony Platformie e-Zamówienia.
Podczas wydarzenia omówione zostaną najważniejsze sprawy związane z elektronizacją procesu zamówień publicznych od strony prawnej, a przede wszystkim od strony praktycznego działania funkcjonalności dostępnych na Platformie. W szczególności będziemy chcieli Państwu nie tylko opowiedzieć ale również zaprezentować działanie nowo udostępnionego Modułu ofert i wniosków.
Konferencja odbędzie się w trybie online w dniu 9 listopada 2021 w godzinach 10:00 – 15:00. Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego do 28 października 2021 r.
Równocześnie w odpowiedzi na Państwa zapotrzebowanie związane z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia tą Konferencją oficjalnie inicjujemy ustrukturyzowany cykl konferencji/warsztatów związanych z praktycznym funkcjonowaniem tego narzędzia. W najbliższych miesiącach, planujemy zorganizować w wielu miastach w całej Polsce warsztaty dotyczące praktycznych aspektów związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia. O szczegółach poszczególnych wydarzeń będziemy informować Państwa z wyprzedzeniem.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO UDZIAŁU W NAJBLIŻSZEJ KONFERENCJILink otwiera się w nowej karcie
LINK NIEAKTYWNY, NABÓR ZAKOŃCZONY
Liczba uczestników konferencji jest ograniczona, zatem prosimy o zgłaszanie jednej osoby w ramach INSTYTUCJI.
Serdecznie zapraszamy do udziału!