W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Udzielanie zamówień publicznych w zakresie urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, urządzeń mobilnych oraz systemów digital signage

21.11.2022

Udzielanie zamówień publicznych w zakresie urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, urządzeń mobilnych oraz systemów digital signage

Oddajemy w Państwa ręce Rekomendacje Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych pn. „Udzielanie zamówień publicznych w zakresie urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, urządzeń mobilnych oraz systemów digital signage”. Dokument stanowi efekt współpracy w ramach grupy roboczej dot. zamówień publicznych na sprzęt komputerowy. W skład grupy, obok przedstawicieli Urzędu Zamówień Publicznych, weszli reprezentanci zrzeszeń branżowych, które wyraziły chęć uczestniczenia w tym projekcie, tj.: Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Związku Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego - ZIPSEE Cyfrowa Polska, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Związku Ośrodków Przetwarzania Danych oraz Izby Gospodarki Elektronicznej. Warto podkreślić, iż finalny dokument został zaakceptowany przez Komitet Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji.

Celem przygotowania dokumentu jest wsparcie zamawiających w procesie udzielania zamówień publicznych na zakup: urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, urządzeń mobilnych oraz elementów systemów komunikacji wizualnej – digital signage.

Podstawowym założeniem, jakie przyjęte było przy pracy nad opracowaniem, było stworzenie dokumentu stricte technicznego, zawierającego praktyczne wskazówki dotyczące formułowania zapisów w dokumentacji zamówienia. Z uwagi na przyjęte założenie, dokument nie zawiera omówienia kwestii proceduralnych dotyczących udzielania zamówień na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych, lecz skupia się na aspektach i zagadnieniach technicznych z omawianego obszaru.

Dokument pokazuje rozwiązania techniczne i zwraca uwagę na najważniejsze aspekty udzielania zamówień na wskazane w nim grupy urządzeń, pozostawiając Zamawiającym swobodę w wyborze rozwiązań, dzięki czemu ułatwia sformułowanie adekwatnych, odpowiadających na różne potrzeby Zamawiających, zapisów w dokumentacji zamówienia.

Zapraszamy do lektury dokumentu.

Materiały

Udzielanie zamówień publicznych w zakresie urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych, urządzeń mobilnych oraz systemów digital signage
Rekomendacje​_Prezesa​_UZP​_-​_Udzielanie​_zamówień​_publicznych​_w​_zakresie​_urządzeń​_drukujących​_i​_wielofunkcyjnych,​_urządzeń​_mobilnych​_oraz​_systemów​_digital​_signage.pdf 0.79MB
{"register":{"columns":[]}}