W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Warsztaty dla Zamawiających w ramach Polityki zakupowej Państwa

28.11.2024

Warsztaty dla Zamawiających w ramach Polityki zakupowej Państwa

26 oraz 28 listopada w Warszawie odbyły się warsztaty dla Zamawiających. Zorganizował je Urząd Zamówień Publicznych w ramach Polityki zakupowej państwa.

Czego dotyczyły warsztaty?

Warsztaty dotyczyły dwóch najważniejszych obszarów:

  • Jak dobrze zarządzać procesami zamówień: Uczestnicy dowiedzieli się, jak skutecznie planować i przeprowadzać różne etapy zamówień.
  • Jak współpracować z innymi osobami zaangażowanymi w proces: Szkolenie pokazało, jak ważne jest dobre porozumienie z innymi osobami, które mają wpływ na proces udzielania zamówień.

Kto je prowadził?

Warsztaty poprowadzili dr hab. Mateusz Juchniewicz i dr Paweł Szewczyk z Katedry Zarządzania Projektami w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej.

Jaki był cel i jak przebiegały?

Celem warsztatów było podniesienie kwalifikacji osób zajmujących się zamówieniami publicznymi. Dzięki temu zamówienia będą realizowane  nie tylko zgodnie z regulacjami prawnymi, ale również w oparciu o najnowsze trendy i standardy w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania procesowego.

Warsztaty miały bardzo praktyczny wymiar. Uczestnicy mogli zadawać pytania, dzielić się swoimi doświadczeniami i rozwiązywać różne zadania. Dzięki temu wiedza zdobyta podczas szkoleń będzie łatwiejsza do zastosowania w codziennej pracy.

Zdjęcia (4)

{"register":{"columns":[]}}