W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Z samorządami Wielkopolski o Platformie e-Zamówienia

21.09.2022

Z samorządami Wielkopolski o Platformie e-Zamówienia

Urząd Zamówień Publicznych oraz Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski zorganizowały szkolenie dla przedstawicieli samorządów lokalnych z Wielkopolski. Tematem tego spotkania było praktyczne korzystanie z Platformy e-Zamówienia. Szkolenie, które odbyło się 21 września 2022 r. w Poznaniu to kolejne wydarzenie poświęcone  elektronizacji zamówień publicznych i organizowane przez UZP we współpracy ze zrzeszeniami jednostek samorządu terytorialnego.

Trwające ponad 4 godziny spotkanie było okazją nie tylko do poznania najważniejszych funkcjonalności dostępnych na Platformie e-Zamówienia, ale również sposobnością do zadania pytań osobom, które od samego początku uczestniczyły w budowie Platformy. Z ramienia Urzędu w spotkaniu udział wzięli Sebastian Szaładziński - Dyrektor Generalny UZP, Krzysztof Fijołek - Dyrektor Biura Organizacyjno-Finansowego, Piotr Biłas - Kierownik Projektu e-Zamówienia, Monika Frączkowska – Analityk biznesowy, Katarzyna Jaskłowska – Administrator merytoryczny Platformy, Jacek Gola – Analityk danych.

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski reprezentowali Dyrektor Tomasz Telesiński oraz współpracujący ze stowarzyszaniem Grzegorz Bebłowski.

W spotkaniu udział wzięło ok. 70 osób. Uczestnicy w trakcie prezentacji poświęconych poszczególnym modułom Platformy e-Zamówienia zadawali pytania dotyczące  w szczególności:

  • praktycznego korzystania i zastosowania formularza ofertowego Platformy e-Zamówienia we postepowaniach prowadzonych na Platformie;
  • re-użycia danych w zakresie prowadzenia postepowania na Platformie e-Zamówienia – jakie korzyści i dane w tym procesie będą re-użyte;
  • składania i otwarcia ofert w Module Ofert i Wniosków Platformy;
  • rejestracji postępowania unijnego wraz z publikacją ogłoszeń unijnych na Platformie z wykorzystaniem e-Sendera Platformy;
  • sporządzania informacji do Prezesa o złożonych ofertach i wnioskach - re-użycia danych z otwarcia ofert;
  • prowadzenia komunikacji w postępowaniu za pośrednictwem Platformy;
  • szczegółów dot. zdarzeń w postepowaniu i ich agregacji w Raporcie Platformy dotyczącym postępowania i zdarzeń;

Podczas szkolenia uruchomione zostało również mobilne stanowisko, na którym uczestnicy mogli testować poszczególne funkcjonalności udostępnione na Platformie e- Zamówienia.

Zdjęcia (9)

{"register":{"columns":[]}}