Praca w Ambasadzie RP w Budapeszcie - referent ds. konsularnych
01.09.2023
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Budapeszcie poszukuje kandydata na stanowisko referent ds. konsularnych.
Numer ogłoszenia: 5/2023
Data ukazania się ogłoszenia: 1 września 2023 r.
Ambasada RP w Budapeszcie poszukuje kandydatów na stanowisko
Wymiar etatu: pełny
Liczba stanowisk: 2 stanowiska
Wymiar czasu pracy: 40
Miejsce wykonywania obowiązków służbowych: Wydział Konsularny i Polonii Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Budapeszcie, Városligeti fasor 16, 1068 Budapest
Zakładany termin rozpoczęcia pracy: maj - lipiec 2024 r.
Główny zakres obowiązków na stanowisku:
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów indywidualnych;
- Prowadzenie dokumentacji spraw klientów indywidualnych oraz urzędów i instytucji polskich i węgierskich;
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji urzędowej z klientami indywidualnymi oraz urzędami i innymi podmiotami polskimi i węgierskimi;
- Przyjmowanie i opracowywanie dokumentacji oraz przyjmowanie opłat w sprawach konsularnych na stanowisku bezpośredniej obsługi klienta Wydziału Konsularnego i Polonii;
- Obsługa wybranych systemów konsularnych i baz danych;
- Wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Wydziału Konsularnego
i Polonii, w tym w razie konieczności poza terenem urzędu.
Wymagania niezbędne:
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub w przypadku jego braku zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu;
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka węgierskiego lub biegła znajomość języka węgierskiego i dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- Konwersacyjna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność redagowania i prowadzenia korespondencji urzędowej w języku polskim
i węgierskim; - Umiejętność szybkiego uczenia się;
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych oraz pracy pod presją czasu;
- Systematyczność, dokładność oraz umiejętność pracy w zespole;
- Dojrzałość oraz wysoka kultura osobista;
Wymagane dokumenty:
- CV w języku polskim;
- List motywacyjny sporządzony w języku polskim;
- Kwestionariusz aplikacyjny wg. załączonego wzoru sporządzony w języku polskim;
Wymagane oświadczenie kandydata o:
- Wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- Niekaralności;
- Wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy);
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe;
- Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych;
Termin składania aplikacji:
Dokumenty można nadsyłać pocztą lub składać osobiście na portierni Ambasady w dni robocze
w godzinach 08.30 – 16.00 do dnia 25 września 2023 r.
Decyduje data wpływu dokumentów do WKiP. Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Adres urzędu:
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej
Városligeti fasor 16
1068 Budapest
Dopisek na kopercie: Aplikacja na stanowisko „Referent ds. konsularnych”
Dodatkowe informacje:
- dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata;
- w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej;
- dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane, a dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone w okresie trzech miesięcy od zakończenia naboru;
- ogłaszający zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
- ogłaszający zastrzega sobie prawo do anulowania rekrutacji bez podania przyczyny.
- po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.
Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Ambasada RP w Budapeszcie zastrzega sobie prawo zaproszenia do kolejnego etapu naboru jedynie wybranych kandydatów.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Ambasada RP w Budapeszcie Városligeti fasor 16, 1068 Budapeszt, a wykonującym obowiązki administratora - Ambasador RP.
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Spraw Zagranicznych, adres e-mail: iod@msz.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
Składający aplikację:
- ma prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.