Praca w Ambasadzie RP w Budapeszcie
06.03.2024
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Budapeszcie poszukuje kandydata na stanowisko referenta ds. konsularnych.
Numer ogłoszenia: AMB.BUDA.100.2.2024
Data ukazania się ogłoszenia: 6 marca 2024 r.
Ambasada RP w Budapeszcie poszukuje kandydatów na stanowisko referenta ds. konsularnych.
Wymiar etatu: pełny
Liczba stanowisk: 1 stanowisko
Wymiar czasu pracy: 40
Miejsce wykonywania obowiązków służbowych: Wydział Konsularny i Polonii Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Budapeszcie, Városligeti fasor 16, 1068 Budapest
Zakładany termin rozpoczęcia pracy: maj - lipiec 2024 r.
Główny zakres obowiązków na stanowisku:
- Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów indywidualnych
- Prowadzenie dokumentacji spraw klientów indywidualnych oraz urzędów i instytucji polskich i węgierskich
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji urzędowej z klientami indywidualnymi oraz urzędami i innymi podmiotami polskimi i węgierskimi
- Przyjmowanie i opracowywanie dokumentacji oraz przyjmowanie opłat w sprawach konsularnych na stanowisku bezpośredniej obsługi klienta Wydziału Konsularnego i Polonii
- Obsługa wybranych systemów konsularnych i baz danych
- Wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Wydziału Konsularnego i Polonii, w tym w razie konieczności poza terenem urzędu
Wymagania niezbędne:
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub w przypadku jego braku zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka węgierskiego lub biegła znajomość języka węgierskiego i dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Konwersacyjna znajomość języka angielskiego
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność redagowania i prowadzenia korespondencji urzędowej w języku polskim i węgierskim
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych oraz pracy pod presją czasu
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Dobra organizacja pracy
- Systematyczność, dokładność oraz umiejętność pracy w zespole
- Dojrzałość oraz wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty:
- CV w języku polskim
- List motywacyjny sporządzony w języku polskim
Wymagane oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- niekaralności;
- wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy);
a także:
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe;
- kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych;
Termin składania aplikacji:
Dokumenty można nadsyłać pocztą lub składać osobiście na portierni Ambasady w dni robocze
w godzinach 8:30-16:00 do 22 marca 2024 r.
Decyduje data wpływu dokumentów do WKiP. Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Adres urzędu:
Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej
Városligeti fasor 16
1068 Budapest
Dopisek na kopercie: Aplikacja na stanowisko „Referent ds. konsularnych”
Dodatkowe informacje:
- Dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
- W aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
- Dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane, a dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zniszczone w okresie trzech miesięcy od zakończenia naboru.
- Ogłaszający zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
- Ogłaszający zastrzega sobie prawo do anulowania rekrutacji bez podania przyczyny.
- Po zakończeniu naboru oferty osób nie wskazanych do zatrudnienia zostaną zniszczone.
Wszelkie dokumenty załączane do oferty wystawione w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski.
Ambasada RP w Budapeszcie zastrzega sobie prawo zaproszenia do kolejnego etapu naboru jedynie wybranych kandydatów.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani pocztą elektroniczną lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Ambasada RP w Budapeszcie, Városligeti fasor 16, 1068 Budapeszt, a wykonującym obowiązki administratora - ambasador RP.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Ministerstwo Spraw Zagranicznych, adres e-mail: iod@msz.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy.
- Informacje o odbiorcach danych: dane nie są przekazywane innym podmiotom.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy.
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.