Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Nazwa i adres podmiotu publicznego
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin
Numer identyfikacyjny REGON
00005393000000
Stan w dniu 01.01.2022 r.
Termin przekazania: do 31.03.2022 r.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu
sekretariat@wijhars.lublin.pl
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz
m.antczak@wijhars.olsztyn.pl
Telefon kontaktowy
81 532 06 15
Miejscowość
Lublin
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo
WOJ. LUBELSKIE
Powiat
Powiat m. Lublin
Gmina
M. Lublin (gmina miejska)
Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:
2) wojewody
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:
1
1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?
NIE
2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?
NIE
3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?
NIE
4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?
TAK
5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?
NIE
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej
Do budynku prowadzą 2 wejścia. Pierwsze wejście (wejście główne) znajduje się od głównej ulicy - Nowy Świat, drugie wejście znajduje się od tyłu budynku od strony parkingu. Oba wejścia są na parterze. Od strony ulicy Nowy Świat jest chodnik w postaci kostki brukowej, który ciągnie się aż do głównego wejścia i nie powoduje utrudnień dla osób niepełnosprawnych . Od tylnej część budynku gdzie znajduje się parking na któym są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych kierujących pojazdami w odległości ok. 10 metrów od budynku. Parking jest utwardzony. Przy wejściach z obu stron budynku jest umieszczony domofon. Wejście do budynku możliwe poprzez sygnalizowanie domofonem i otwieranie drzwi przez Sekretariat WIJHARS. Drzwi wejściowe posiadają mechanizm samozamykający co może stanowić utrudnienie osobom na wózkach inwalidzkich. Dostęp dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich możliwy jest jedynie na parterze- budynek nie posiada windy. Na parterze jest miejsce- stolik z możliwością obsługi interesanta. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na ścianie sąumieszczone tablice informacyjne na jednej z nich jest opis numeru pokoju, piętra oraz stanowisko pracownika. Na drufiej tablicy są wywieszone ogłoszenia numery telefonów.
Dział 2. Dostępność cyfrowa
1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron: 2
Liczba aplikacji: 0
Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
ID a11y-url https://www.gov.pl/web/wijhars-lublin
ID a11y-status Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2021-10-13
ID a11y-url https://www.gov.pl/web/wijhars-lublin/mapa-strony?show-bip=true
ID a11y-status Zgodna
ID a11y-data-sporzadzenie 2023-02-06
2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności
Liczba stron: 0
Liczba aplikacji: 0
Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
a. Kontakt telefoniczny TAK
b. Kontakt korespondencyjny TAK
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych NIE
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych NIE
e. Przesyłanie faksów TAK
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) NIE
g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty NIE
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) NIE
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?
NIE
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:
2
3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:
a. tekstu odczytywalnego maszynowo?
TAK
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?
TAK
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?
NIE
4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?
NIE
Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?
NIE
2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?
NIE
3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?
NIE
4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?
NIE
Materiały
Raport o stanie zapewniania dostępności - aktywny formularz PDFRaport_o_stanie_zapewniania_dostępności_-_aktywny_formularz_PDF.pdf 1.65MB