W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wydział Administracyjno-Techniczny, Organizacji, Kadr i Szkolenia oraz Zamówień Publicznych

Naczelnik Wydziału Administracyjno-Technicznego, Organizacji, Kadr i Szkolenia oraz Zamówień Publicznych: mgr inż. Anna Sałek

Zadania wydziału

    1. prowadzenie spraw kadrowych wraz z obowiązującą w tym zakresie sprawozdawczością;

    2. prowadzanie naborów na wolne stanowiska pracy;

    3. organizowanie służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników służby cywilnej;

    4. koordynowanie i monitorowanie procesu przeprowadzania ocen członków korpusu służby cywilnej, w tym wsparcie merytoryczne Naczelników;

    5. koordynowanie prac związanych z opisywaniem stanowisk pracy, w tym weryfikowanie opisów stanowisk pracy pod względem poprawności ich sporządzenia;

    6. prowadzenie całokształtu spraw związanych z wolontariatem, praktykami studenckimi oraz stażami dla osób bezrobotnych;

    7. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;

    8. prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, jak również prowadzenie spraw emerytalno-rentowych;

    9. współpraca ze związkami zawodowymi w sprawach wynikających z przepisów Kodeksu pracy;

    10. obsługa Komisji Dyscyplinarnej oraz Rzecznika Dyscyplinarnego Wojewódzkiego Inspektoratu;

    11. opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, w tym opracowywanie programu zarządzania zasobami ludzkimi;

    12. przygotowywanie niezbędnych danych do działania komisji ds. świadczeń socjalnych;

    13. prowadzenie sekretariatu i Punktu Obsługi Klienta oraz nadzór nad obiegiem korespondencji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;

    14. zarządzanie systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;

    15. przyjmowanie oraz wypożyczanie pism i informatycznych nośników danych ze składów chronologicznych;

    16. obsługa wydarzeń organizowanych w siedzibie wojewódzkiego inspektoratu oraz poza nim w zakresie zapewnienia multimediów;

    17. obsługa systemów wideokonferencyjnych;

    18. obsługa organizacyjna strony internetowej wojewódzkiego inspektoratu i strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej;

    19. administrowanie portalami mediów społecznościowych wojewódzkiego inspektoratu;

    20. ewidencjonowanie skarg, wniosków i petycji oraz nadzór formalny nad ich załatwianiem;

    21. ewidencjonowanie planów pracy wojewódzkiego inspektoratu oraz sprawozdań z ich realizacji;

    22. współuczestniczenie w przygotowywaniu i  ewidencjonowanie zarządzeń wewnętrznych i poleceń Wojewódzkiego Inspektora;

    23. koordynowanie działalności szkoleniowej pracowników;

    24. prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Wojewódzkiego Inspektora;

    25. nadzór nad zamawianiem pieczęci służbowych i prowadzenie ich ewidencji;

    26. prowadzenie spraw związanych z pobieraniem, rozliczaniem i ewidencjonowaniem bloczków mandatowych;

    27. zapewnienie okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń budynku;

    28. organizowanie oraz zlecanie niezbędnych prac remontowych i konserwatorskich;

    29. przygotowywanie procesów inwestycyjnych, remontów i modernizacji nieruchomości;

    30. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku;

    31. prowadzenie postępowań o udzielnie zamówień publicznych dla potrzeb wojewódzkiego inspektoratu;

    32. koordynowanie działań wynikających z realizacji postanowień ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;

    33. prowadzenie ewidencji elektronicznej inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz niskocennych składników majątkowych będących na ewidencji pozabilansowej – ilościowej;

    34. zabezpieczenie potrzeb transportowych i prowadzenie działań związanych z utrzymaniem pojazdów służbowych w ciągłej sprawności technicznej, w tym nadzór nad terminowym wykonywaniem przeglądów okresowych i rejestracyjnych;

    35. prowadzenie gospodarki transportowej;

    36. prowadzenie spraw związanych z najmem i użyczeniem nieruchomości, lokali i innych obiektów;

    37. prowadzenie spraw prawidłowego zabezpieczenia i ochrony majątku wojewódzkiego inspektoratu;

    38. zabezpieczenie porządku i czystości pomieszczeń wojewódzkiego inspektoratu;

    39. prowadzenie archiwum zakładowego wojewódzkiego inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz nadzór nad archiwizowaniem dokumentów;

    40. prowadzenie postępowań reklamacyjnych od obowiązku pełnienia służby wojskowej;

    41. współpraca z samodzielnym stanowiskiem ds. obronnych w zakresie wykonywania zadań obronnych;

    42. wprowadzanie danych do Rejestru Umów, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;

    43. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora.

Zamówienia publiczne  - informacja w BIP WIOŚ Opole - link

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.12.2022 08:38 Marta Sierpińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Jarczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Administracyjno-Techniczny, Organizacji, Kadr i Szkolenia oraz Zamówień Publicznych 2.0 30.01.2023 09:39 Marta Sierpińska
Wydział Administracyjno-Techniczny, Organizacji, Kadr i Szkolenia oraz Zamówień Publicznych 1.0 14.12.2022 08:38 Marta Sierpińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}