W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Odbiory budowlane

15.05.2024

Zgodnie z art. 56 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane inwestor, w stosunku do którego nałożono obowiązek uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, jest obowiązany zawiadomić organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.

Podlaski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Białymstoku zajmuje stanowisko w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym. Przedmiotowa kwestia dotyczy obiektów budowlanych będących źródłem emisji radiacyjnych lub przejętych na podstawie art. 31 a ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

Wzór Zawiadomienia Państwowej Inspekcji Sanitarnej o  zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.

Materiały

Wzór Zawiadomienia Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania
Zawiadomienie​_o​_zakończeniu​_budowy.docx 0.04MB
Wzór Zawiadomienia Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania
Zawiadomienie​_o​_zakończeniu​_budowy.pdf 0.27MB
{"register":{"columns":[]}}