Tytuł/stanowisko: Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy ogłasza nabór na wolne stanowisko Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego w wymiarze pełnego etatu (1/1)
Nabór zakończony
Wynik Naboru: Oferty kandydatek/kandydatów nie spełniły wymagań formalnychDyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy unieważnia nabór na stanowisko Statystyk medyczny ogłoszony w dniu 24.04.2024r. w Biuletynie Informacji Publicznej WSSE w Bydgoszczy oraz na stronie internetowej jednostki https://www.gov.pl/web/wsse-bydgoszcz.
Decyzja o unieważnieniu wskazanego powyżej naboru podyktowana jest brakiem wyłonienia w przeprowadzonej procedurze kandydata spełniającego oczekiwania na wskazanym stanowisku pracy.
Osoby, które złożyły swoją ofertę mogą odebrać dokumenty w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 4 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30 w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia o unieważnieniu naboru.
Informacje o ofercie
Dokumenty należy przesyłać w terminie:
od 24 kwietnia 2024r. do 17 maja 2024r.
- listownie na adres:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna
ul. Kujawska 4; 85-031 Bydgoszcz
z dopiskiem: „Statystyk medyczny - OK”;
lub - pocztą elektroniczną na adres:
nabory.wsse.bydgoszcz@sanepid.gov.pl
z dopiskiem : „Statystyk medyczny - OK”
Postępowanie Rekrutacyjne przeprowadzone zostanie w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 376 18 55.
WSSE zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi osobami.
Inne informacje:
- CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
- do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
- osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
- osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po oficjalnie zakończonym procesie rekrutacji.
Zakres obowiązków
- obsługa aplikacji SEPIS - w tym przeprowadzanie wywiadów epidemiologicznych,
- tworzenie / przekierowywanie zleceń na badania oraz wpisywanie wyników w aplikacji,
- pełnienie dyżurów pod telefonem alarmowym,
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi w Stacji w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowej,
- regularna aktualizacja Planu Działania PWIS/WSSE w sytuacjach kryzysowych,
- tworzenie raportów / meldunków przekazywanych do jednostek nadrzędnych- WCZK oraz GIS,
- archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
- nadzór nad wprowadzaniem i przestrzeganiem w WSSE zasad obowiązujących po wprowadzeniu stopni alarmowych,
- obsługa korespondencji wpływającej na skrzynkę mailową Oddziału Zarządzania Kryzysowego.
Praca wykonywana w systemie zmianowym 24h/7 dni w tygodniu (6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00).
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: kujawsko-pomorskieWymagania
- obywatelstwo polskie, lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje (zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. 2010 Nr 48, poz. 283),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- w Państwowej Inspekcji Sanitarnej nie może pracować osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała i pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy osób urodzonych przed 01.07.1972r,
- zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej art. 13a pracownik bez zgody właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego nie może:
prowadzić działalności gospodarczej, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności,
wykonywać dodatkowych zajęć zarobkowych, - wykształcenie preferowane średnie,
- staż pracy - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego,
- preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- znajomość zakresu działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
- znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, kodeks postępowania administracyjnego,
- dobra znajomość obsługi komputera i środowiska Microsoft 365 (program Word, Excel, PowerPoint),
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- spostrzegawczość,
- logiczne i analityczne myślenie.
Wymagane dokumenty
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, lub obywatelstwa kraju Unii Europejskiej,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydat/kandydatka nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01.07.1972r. lub później.
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).
- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, będącego jednocześnie Dyrektorem Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy przy ul. Kujawskiej 4. 85-031 Bydgoszcz, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego”.
Podpis kandydata do pracy
Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
- kopia dokumentu potwierdzającą niepełnosprawność.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Kujawskiej 4, 85-031 Bydgoszcz, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy dalej WSSE.
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy, 85-031 Bydgoszcz, ul. Kujawska 4, e-mail: iod.wsse.bydgoszcz@sanepid.gov.pl.
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu – o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor WSSE zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu w zakresie serwisowania i usuwania awarii.
- Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do dnia zakończenia procesu rekrutacji.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w WSSE.
Benefity
- stabilną pracę w jednostce administracji publicznej na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie i inne profity finansowe „zawsze na czas”,
- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego oraz nagrody jubileuszowe,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
- dodatkowe profity pracownicze (np. dofinansowanie do tzw. „wczasów pod gruszą”, lub do wypoczynku dzieci i młodzieży),
- praca w atrakcyjnej i dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Adres: ul. Kujawska 4; 85-031Bydgoszcz
- Pierwsza publikacja:
- 24.04.2024 19:12 Piotr Janeczek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Natalia Czapiewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego | 6.0 | 29.05.2024 11:34 Hubert Kujawa |
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego | 5.0 | 29.05.2024 10:44 Hubert Kujawa |
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego | 4.0 | 29.05.2024 10:28 Norbert Poterek |
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego | 3.0 | 29.05.2024 10:26 Norbert Poterek |
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego | 2.0 | 24.04.2024 19:15 Piotr Janeczek |
Statystyk medyczny w Oddziale Zarządzania Kryzysowego | 1.0 | 24.04.2024 19:12 Piotr Janeczek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP