W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Wielkopolski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny

Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu, a w przypadku jego nieobecności osoby przez niego wyznaczone

przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków:

w poniedziałki w godzinach od 9.00 do 10.00 oraz
w czwartki w godzinach od 15.00 do 16.00

w budynku przy ul. Noskowskiego 23 (pokój 1.02)

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie (pocztą na adres korespondencyjny ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań); telegraficznie (fax. 61 852 50 03); pocztą elektroniczną (sekretariat.wssepoznan@sanepid.gov.pl), jak również ustnie do protokołu w Sekretariacie Dyrektora WSSE ul. Noskowskiego 23, pok. 1.04 w godzinach urzędowania 7.25 – 15.00.

Skargi i wnioski muszą zawierać:
1. Imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego.
2. Adres wnoszącego.

UWAGA: Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z nw. uregulowaniami prawnymi:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Materiały

Organizacja przyjmowania i rozpatrywania skargi i wniosków
Organizacja-przyjmowania-i-rozpatrywania-skargi-i-wniosków.pdf 0.04MB
Kodeks postępowania administracyjnego
KPA.pdf 0.15MB
1. Skarga wniesiona w związku z odbiorem wyniku
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.11.2020 10:37 Gracjan Białasik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wiesława Kostuj
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 6.0 10.06.2024 09:29 Katarzyna Święcicka-Napierała
Skargi i wnioski 5.0 20.02.2023 13:51 Katarzyna Święcicka-Napierała
Skargi i wnioski 4.0 09.02.2023 14:37 Katarzyna Święcicka-Napierała
Skargi i wnioski 3.0 13.10.2022 14:09 Katarzyna Święcicka-Napierała
Skargi i wnioski 2.0 17.06.2022 10:08 Gracjan Białasik
Skargi i wnioski 1.0 04.11.2020 10:37 Gracjan Białasik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}