Departament Edukacji i Promocji Zdrowia
Izabella Laskowska
dyrektor
Monika Latoszek
zastępca dyrektora
Adres do korespondencji:
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa
Do podstawowych zadań Departamentu Edukacji i Promocji Zdrowia należy:
- analiza rekomendacji otrzymanych od właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra, w celu wyboru kluczowych zagadnień do promocji w ustaleniu z Ministrem, Sekretarzem Stanu i Podsekretarzami Stanu oraz Dyrektorem Generalnym Ministerstwa;
- analiza statystyk i trendów w obszarze promocji i marketingu;
- wypracowywanie długofalowych celów strategicznych dotyczących promocji zdrowia we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi oraz jednostkami podległymi lub nadzorowanymi przez Ministra;
- opracowywanie długo i krótkofalowych strategii promocji zdrowia;
- inicjowanie i realizacja projektów podnoszących świadomość zdrowotną społeczeństwa oraz wpływających na zmianę postaw i zachowań dotyczących zdrowia, w szczególności:
a) kampanii społecznych,
b) wydarzeń promocyjno-edukacyjnych, w tym imprez plenerowych,
c) konkursów,
d) działań w mediach,
e) produkcji materiałów edukacyjno-promocyjnych;
- promocja programów profilaktycznych;
- koordynacja i nadzór nad produkcją materiałów edukacyjno-promocyjnych;
- współpraca z mediami w zakresie produkcji programów edukacyjno-promocyjnych;
- analiza raportów mediowych;
- zarządzanie stronami internetowymi prowadzonymi w ramach kampanii społecznych Ministerstwa i ich bieżąca aktualizacja, obsługa strony internetowej www.zdrowie.gov.pl oraz podstrony Funduszy Europejskich i Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności;
- analiza skuteczności i optymalizacja prowadzonych kampanii społecznych i ich ewaluacja;
- nadzór oraz koordynacja strategii działań edukacyjno-promocyjnych w zakresie ochrony zdrowia, w tym działań komórek organizacyjnych oraz jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra;
- przygotowanie wkładu do mediów społecznościowych Ministerstwa w zakresie prowadzonych kampanii społecznych i działań promocyjnych oraz prowadzenie mediów społecznościowych w zakresie funduszy europejskich;
- zakup mediów (telewizja, internet, radio, prasa, outdoor);
- planowanie i realizacja budżetu oraz planu zamówień publicznych w zakresie właściwości departamentu;
- sporządzanie opracowań z realizacji kampanii edukacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek administracji rządowej, w szczególności Kancelarii Prezesa Rady Ministrów;
- inicjowanie i organizowanie wydarzeń we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi, jednostkami podległymi lub nadzorowanymi przez Ministra oraz innymi podmiotami;
- opiniowanie oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad identyfikacji wizualnej Ministerstwa;
- opiniowanie wniosków o przyznanie honorowego patronatu Ministra lub o jego udziale w komitecie honorowym;
- planowanie i realizowanie działań informacyjnych i promocyjnych w ramach funduszy europejskich i Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności;
- zakup materiałów promocyjnych i wizerunkowych.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.08.2024 09:33 Jarosław Rybarczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jarosław Rybarczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Departament Edukacji i Promocji Zdrowia | 4.0 | 26.08.2024 13:40 Joanna Sędek |
Departament Edukacji i Promocji Zdrowia | 3.0 | 07.08.2024 13:58 Jarosław Rybarczyk |
Departament Edukacji i Promocji Zdrowia | 2.0 | 07.08.2024 10:48 Jarosław Rybarczyk |
Departament Edukacji i Promocji Zdrowia | 1.0 | 07.08.2024 09:33 Jarosław Rybarczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP