W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. analiz podmiotów leczniczych na podstawie dużych zbiorów danych w Wydziale Wdrażania Projektu Systemowego w Departamencie Analiz i Strategii

25.07.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 06.08.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. analiz podmiotów leczniczych na podstawie dużych zbiorów danych w Wydziale Wdrażania Projektu Systemowego w Departamencie Analiz i Strategii
Liczba lub wymiar etatu: 3

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•     Przygotowywanie narzędzi analitycznych w celu tworzenia zestawień dla podmiotów leczniczych, w tym rozbudowywanie pakietu dostępnych funkcji dedykowanych tworzeniu raportów oraz optymalizacji procesu automatycznego generowania raportów.
•     Synteza informacji na temat wytycznych, analiz, raportów dotyczących sposobu funkcjonowania podmiotów leczniczych oraz informacji dotyczących wskaźników.
•     Tworzenie rekomendacji zestawu zmiennych opisujących funkcjonowanie podmiotu leczniczego dostosowanych do zakresu danych umożliwiających analizę i wnioskowanie o działalności podmiotu leczniczych na podstawie przeprowadzonych analiz, jak również przeprowadzania analizy porównawczej podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
•     Wykonywanie graficznych prezentacji danych i analiz w celu opisu funkcjonowania podmiotu wykonującego działalność leczniczą będącego częścią mapy potrzeb zdrowotnych.
•     Tworzenie rekomendacji w zakresie wykorzystywania analizach danych z innych źródeł istotnych z punktu widzenia funkcjonowania pojedynczego podmiotu (zachorowalność, chorobowość, zmiany demograficzne).
•     Weryfikacja kodów w R tworzonych przez innych pracowników Departamentu.
•     Tworzenie propozycji sposobów prezentacji informacji (wskaźników, dane jednostkowe).
•     Tworzenie zestawień i statystyk w celu opisania funkcjonowania podmiotu leczniczego będącego częścią mapy potrzeb zdrowotnych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;
Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze;  brak windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•     wykształcenie wyższe,
•     1 rok doświadczenia zawodowego,
•     bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
•     znajomość statystyki i ekonometrii,
•     umiejętność pracy z dużymi bazami danych i hurtowniami danych,
•     znajomość programów do analizy statystycznej i modelowania (SAS, R),
•     znajomość SQL,
•     umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracy koncepcyjnej,
•     bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

wymagania dodatkowe:
•    6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze ekonomii, modelowania ekonomicznego lub analiz statystycznych w sektorze publicznym lub prywatny, lub w badaniach naukowych,
•    znajomość ekonomii z zakresu ochrony zdrowia,
•    umiejętność tworzenia bibliotek dynamicznych rozwiązujących czasochłonne problemy numeryczne w językach niskiego poziomu (C, C++).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•     życiorys i list motywacyjny,
•     oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•     oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•     oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•     kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•     kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•     kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•     kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 06.08.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, 
ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista ds. analiz podmiotów leczniczych na podstawie dużych zbiorów danych w Wydziale Wdrażania Projektu Systemowego w Departamencie Analiz 
i Strategii – poz. 1977”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.

ZATRUDNIENIE PRZEWIDZIANE JEST NA CZAS TRWANIA PROJEKTU UNIJNEGO (2016-2019) „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEPISÓW USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów: 
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne, 
etap 2: test wiedzy merytorycznej 
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.07.2018 08:54 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. analiz podmiotów leczniczych na podstawie dużych zbiorów danych w Wydziale Wdrażania Projektu Systemowego w Departamencie Analiz i Strategii 1.0 25.07.2018 08:54 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}