W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. analizy biznesowej w Wydziale Programowania i e-Zdrowia w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia

23.10.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 02.11.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. analizy biznesowej w Wydziale Programowania i e-Zdrowia
w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia
Liczba lub wymiar etatu: 2

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    Definiowanie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnym na poziomie biznesowym dla projektowanych usług i systemów budowanych w obszarze ochrony zdrowia.
•    Pozyskiwanie bezpośrednio od właścicieli biznesowych i analizowanie wymagań biznesowych.
•    Udział w pracach nad architekturą systemów informatycznych.
•    Udział w pracach nad dokumentacją techniczną wraz ze specyfikacjami technicznymi oraz modelami analitycznymi.
•    Inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz zapewnienia jakości wytwarzanych produktów poprzez wsparcie testów akceptacyjnych oraz wdrożeń rozwiązań.
•    Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi na etapie analizy, prac deweloperskich i wdrażania.
•    Udział w komisjach przetargowych oraz opracowywaniu wkładów merytorycznych do Opisów Przedmiotów Zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na I piętrze; budynek nie posiada windy i nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; podjazd dla wózków inwalidzkich znajduje się jedynie na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe,
•    3 lata doświadczenia zawodowego w informatyce,
•    przeszkolenie z tworzenia modeli z wykorzystaniem języka UML,
•    wiedza z zakresu zarządzania projektami,
•    umiejętność tworzenia dokumentacji analitycznej.

wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne,
•    1 rok doświadczenia zawodowego w analizie biznesowej,
•    przeszkolenie z zakresu sporządzania analiz biznesowych,
•    przeszkolenie z zakresu metodyki zarządzania projektami PRINCE 2 lub AGILE (potwierdzone certyfikatem),
•    znajomość zagadnień związanych z ochroną zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru e-zdrowia,
•    znajomość narzędzia Enterprise Architect,
•    zdolność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej,
•    umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów,
•    odporność na stres i pracę pod presją czasu,
•    umiejętność pracy w zespole,
•    umiejętność rozwiązywania problemów.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 02.11.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista ds. analizy biznesowej w Wydziale Programowania i e-Zdrowia w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia – poz. 2030”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
Planowane zatrudnienie od 01.01.2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.10.2018 08:38 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. analizy biznesowej w Wydziale Programowania i e-Zdrowia w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia 1.0 23.10.2018 08:38 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}