W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii

07.06.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 18.06.2018

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. oceny skutków regulacji  w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii
Liczba lub wymiar etatu:1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    Opiniowanie projektów aktów normatywnych albo projektów założeń do projektów ustaw, w szczególności opiniowanie dołączonych do ww. dokumentów ocen skutków regulacji i testów regulacyjnych. Opiniowanie ocen skutków regulacji ex-post przygotowywanych w komórkach organizacyjnych.
•    Identyfikowanie propozycji regulacyjnych, które ze względu na swoje znaczenie lub występujące tendencje wymagają pogłębionej analizy.
•    Pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do opiniowania OSR identyfikacja źródeł informacji umożliwiających weryfikacje poprawności analiz (np. statystyk, wyliczeń kosztów), trafności i adekwatności, wniosków, prognoz, rekomendacji zawartych w opiniowanych przez pracownika OSR.
•    Przygotowywanie syntetycznych opracowań dla członków Kierownictwa Ministerstwa Zdrowia w zakresie zadań i działań Departamentu.
•    Pozyskiwanie i gromadzenie informacji służących analizie wybranych interwencji publicznych w obszarze zdrowia.
•    Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania poselskie oraz pism związanych z bieżącą pracą Departamentu.
•    Wspieranie innych pracowników Departamentu w wykonywaniu ich zadań służbowych oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych służbowych.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;
Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:

  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub prawa,
  • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • szeroka wiedza z zakresu organizacji ochrony zdrowia,
  •  znajomość wskaźników ekonomicznych i podstawowych zastosowań dla nich,
  •  umiejętność wyszukiwania i selekcjonowania informacji,
  •  umiejętność analitycznego myślenia,
  •  znajomość struktury i organizacji Ministerstwa Zdrowia,
  •  komunikatywność,
  • biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

Wymagania dodatkowe:

  •  1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku bezpośrednio związanym z oceną skutków regulacji jako oceniający, lub na stanowisku związanym z opracowywaniem (lub czynnym uczestniczeniem w opracowywaniu) ocen skutków regulacji do projektów aktów normatywnych
  •  znajomość metodyki dokonywania oceny skutków regulacji z prawnego punktu widzenia;
  •  znajomość zasad legislacji i przebiegu procesu legislacyjnego,
  •  znajomość statystyki, w tym narzędzi udostępnianych przez GUS,
  • znajomość finansów publicznych,
  •  umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 18.06.2018 r. pod adresem Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Departamencie Analiz i Strategii (poz. 1957)”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl;  Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. 
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. 
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. 
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. 
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 521.
Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego  i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna (w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego).

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.06.2018 09:03 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii 1.1 07.06.2018 09:12 Kinga Łuszczyńska
Główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii 1.0 07.06.2018 09:03 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}