Główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii
10.09.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii
Liczba lub wymiar etatu:1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Opiniowanie projektów aktów normatywnych albo projektów założeń do projektów ustaw, w szczególności opiniowanie dołączonych do ww. dokumentów ocen skutków regulacji i testów regulacyjnych. Opiniowanie ocen skutków regulacji ex-post przygotowywanych w komórkach organizacyjnych.
• Identyfikowanie propozycji regulacyjnych, które ze względu na swoje znaczenie lub występujące tendencje wymagają pogłębionej analizy.
• Pozyskiwanie i gromadzenie danych niezbędnych do opiniowania OSR identyfikacja źródeł informacji umożliwiających weryfikacje poprawności analiz (np. statystyk, wyliczeń kosztów), trafności i adekwatności, wniosków, prognoz, rekomendacji zawartych w opiniowanych przez pracownika OSR.
• Przygotowywanie syntetycznych opracowań dla członków Kierownictwa Ministerstwa Zdrowia w zakresie zadań i działań Departamentu.
• Pozyskiwanie i gromadzenie informacji służących analizie wybranych interwencji publicznych w obszarze zdrowia.
• Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje, zapytania poselskie oraz pism związanych z bieżącą pracą Departamentu.
• Wspieranie innych pracowników Departamentu w wykonywaniu ich zadań służbowych oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych służbowych.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;
Departament Analiz i Strategii mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 5 na II piętrze; nie posiada windy; budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
• wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii lub prawa,
• minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
• znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
• szeroka wiedza z zakresu organizacji ochrony zdrowia,
• znajomość wskaźników ekonomicznych i podstawowych zastosowań dla nich,
• umiejętność wyszukiwania i selekcjonowania informacji,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• znajomość struktury i organizacji Ministerstwa Zdrowia,
• komunikatywność,
• biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Wymagania dodatkowe:
• 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku bezpośrednio związanym z oceną skutków regulacji jako oceniający, lub na stanowisku związanym z opracowywaniem (lub czynnym uczestniczeniem w opracowywaniu) ocen skutków regulacji do projektów aktów normatywnych,
• znajomość metodyki dokonywania oceny skutków regulacji z prawnego punktu widzenia;
• znajomość zasad legislacji i przebiegu procesu legislacyjnego,
• znajomość statystyki, w tym narzędzi udostępnianych przez GUS,
• znajomość finansów publicznych,
• umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
• kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
• kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 21.09.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Departamencie Analiz i Strategii (poz.2013)”
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 521.
Inne DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
• Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna (w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego).
- Pierwsza publikacja:
- 10.09.2018 15:53 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Główny specjalista ds. oceny skutków regulacji w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Prawnych w Departamencie Analiz i Strategii | 1.0 | 10.09.2018 15:53 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP