Główny specjalista ds. opracowania analiz zasobów sprzętowych w Wydziale Analiz Systemowych w Departamencie Analiz i Strategii
16.05.2019
Dokumenty należy składać lub przesłać do 31.05.2019 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. opracowania analiz zasobów sprzętowych w Wydziale Analiz Systemowych w Departamencie Analiz i Strategii
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Tworzenie zestawień i modeli prognostycznych w celu określenia przewidywanego zapotrzebowania na sprzęt medyczny;
- Wyliczanie wskaźników dostępności i przygotowywanie wizualizacji ich wartości w celu stworzenia wkładu do map potrzeb zdrowotnych w zakresie infrastruktury sprzętowej;
- Wyszukiwanie nowych informacji dotyczących wskaźników, modeli, prognoz dotyczących eksploatacji wyrobów medycznych w celu stworzenia analiz lepszej jakości;
- Udział w spotkaniach z ekspertami medycznymi ds. sprzętu medycznego i przedstawicielami administracji publicznej;
- Analizowanie stanu sprawozdawczości informacji na temat sprzętu medycznego w celu podjęcia działań zmierzających do poprawy jakości dostępnych danych;
- Wykorzystywanie w analizach danych z innych źródeł danych w celu uwzględnienia innych czynników wpływających na zapotrzebowanie na sprzęt medyczny.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
Departament Analiz i Strategii mieści się Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 11 na I piętrze; brak windy; budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych; przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze analiz ilościowych,
- doświadczenie w tworzeniu modeli prognostycznych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- znajomość języka R lub Python,
- podstawowa znajomość SQL,
- znajomość zagadnień statystycznych, uczenia maszynowego,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- analityczne myślenie,
- umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
- umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe z zakresu metod ilościowych, ekonomicznych i pokrewnych,
- doświadczenie w pracy z systemami kontroli wersji (np. Git),
- wiedza z zakresu teorii ekonomii zdrowia,
- znajomość narzędzi do wizualizacji danych (Power BI, Tableau).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 31 maja 2019 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista ds. opracowania analiz zasobów sprzętowych w Wydziale Analiz Systemowych w Departamencie Analiz i Strategii – poz. 2131” Decyduje data wpływu do urzędu
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia; Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj.)
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
- możliwość doskonalenia zawodowego,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
- pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.
- Pierwsza publikacja:
- 16.05.2019 08:41 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Główny specjalista ds. opracowania analiz zasobów sprzętowych w Wydziale Analiz Systemowych w Departamencie Analiz i Strategii | 1.0 | 16.05.2019 08:41 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP