W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista ds. planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji

27.11.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 7 grudnia 2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista ds. planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji
Liczba lub wymiar etatu:1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
•    zbieranie wniosków od jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra Zdrowia w zakresie programów wieloletnich, pozostałych zadań budowlanych finansowanych z części 46 – Zdrowie, w celu prowadzenia ich ewidencji;
•    sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym zgłoszonych wniosków, w celu zakwalifikowania ich do dofinansowania z budżetu państwa;
•    nadzór merytoryczny zadań budowlanych, w tym w szczególności programów wieloletnich , w celu ich prawidłowej realizacji;
•    procedowanie uchwał Rady Ministrów w sprawie ustanowienia programów wieloletnich oraz ich zmian, w celu możliwości ich finansowania z budżetu państwa;
•    przygotowywanie materiałów będących podstawą do wydania decyzji Ministra Zdrowia, zatwierdzającej program inwestycji i wartość kosztorysową inwestycji;
•    opracowywanie materiałów informacyjnych z wykonania budżetu za dany rok oraz do projektu budżetu na kolejny rok budżetowy;
•    wizytacje okresowe realizowanych zadań budowlanych.

Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Budżetu, Finansów i Inwestycji zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na parterze w budynku „C”; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; winda znajduje się w budynku „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych mieści się na parterze w budynku „B” i „C”; praca na stanowisku wiąże się z krajowymi podróżami służbowymi;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
•    wykształcenie wyższe,
•    3 lata doświadczenia zawodowego związanego z przygotowaniem lub planowaniem lub realizacją lub nadzorem inwestycji,
•    znajomość przebiegu proces inwestycyjnego,
•    znajomość ustawy o finansach publicznych,
•    znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa,
•    komunikatywność.

wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie wyższe ekonomiczne lub finansowe lub techniczne – architektoniczne, ogólnobudowlane,
•    2 lata doświadczenia zawodowego związanego z realizacją inwestycji w administracji publicznej,
•    umiejętność oceny ekonomicznej efektywności inwestycji,
•    kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia,
•    umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,
•    umiejętność organizacji pracy,
•    dobra znajomość obsługi programów: MS Excel, MS Word, MS Power Point.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    życiorys i list motywacyjny,
•    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
•    kopia dokumentu potwierdzającego wymagane doświadczenie zawodowe,
•    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
•    kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 07.12.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji – poz. 2060”

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
•    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
•    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
•    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
•    Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
•    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
•    Uprawnienia:
o    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
•    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
•    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
•    „trzynaste” wynagrodzenie,
•    „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
•    pakiet socjalny,
•    możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
•    stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
•    parking dla rowerów,
•    dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
•    dobrą lokalizację.

Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2018 08:35 Mateusz Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Klimczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista ds. planowania i nadzoru inwestycji w Wydziale Inwestycji w Departamencie Budżetu, Finansów i Inwestycji 1.0 27.11.2018 08:35 Mateusz Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}