Główny specjalista II ds. obsługi finansowej projektów UE w Wydziale Programowania i e-Zdrowia w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia
23.10.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 02.11.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista II ds. obsługi finansowej projektów UE w Wydziale Programowania i e-Zdrowia w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia
Liczba lub wymiar etatu:1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Uczestniczenie we wdrażaniu i rozliczaniu projektów Ministra Zdrowia z zakresu e-zdrowia.
• Weryfikowanie i analizowanie dokumentacji finansowo-księgowej związanej z projektem. Przygotowywanie wniosków o płatność w systemie SL2014 wraz z przekazaniem wszelkich dodatkowych informacji związanych z tym procesem.
• Przygotowuje raporty i zestawienia w obszarze sprawozdawczości finansowej w projekcie oraz dokumenty planistyczne związane zabezpieczeniem środków na realizację projektu. Planuje budżet departamentu.
• Współuczestniczy w procesie przeprowadzania zmian w projekcie pod kątem kwalifikowalności wydatków.
• Współuczestniczenie w procesie przeprowadzania zmian w projekcie pod kątem kwalifikowalności wydatków.
• Monitorowanie harmonogramu i budżetu projektu oraz na bieżąco informowanie Kierownika projektu o zdarzeniach związanych z budżetem.
• Monitorowanie, gromadzenie i dystrybuowanie informacji dotyczących aspektów finansowych realizowanego projektu.
• Uczestniczenie w innych zadaniach dotyczących rozwoju e-zdrowia.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na I piętrze; budynek nie posiada windy i nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; podjazd dla wózków inwalidzkich znajduje się jedynie na parter; praca wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• 2 lata doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich,
• znajomość regulacji prawnych i wytycznych dotyczących realizacji programów finansowanych bądź współfinansowanych z funduszy unijnych.
• biegła znajomość Centralnego systemu teleinformatycznego SL2014.
• biegła znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkuszy kalkulacyjnych.
wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu finansów i rachunkowości,
• 1 rok doświadczenia zawodowego w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa,
• znajomość zagadnień związanych z ochroną zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru e-zdrowia,
• zdolność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej,
• umiejętność pracy zadaniowej i nastawienie na osiąganie celów,
• odporność na stres i pracę pod presją czasu,
• umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
• kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 02.11.2018 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista II ds. obsługi finansowej projektów UE w Wydziale Programowania i e-Zdrowia w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia – poz. 2036”
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
• Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
Planowane zatrudnienie od 01 stycznia 2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 23.10.2018 09:31 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Główny specjalista II ds. obsługi finansowej projektów UE w Wydziale Programowania i e-Zdrowia w Departamencie Funduszy Europejskich i e-Zdrowia | 1.0 | 23.10.2018 09:31 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP