W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. postępowań odwoławczych w zakresie egzekwowania obowiązku szczepień w Departamencie Matki i Dziecka

27.12.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do 02.01.2019 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

główny specjalista w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. postępowań odwoławczych w zakresie egzekwowania obowiązku szczepień w Departamencie Matki i Dziecka

Liczba lub wymiar etatu: 1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rozpatrywanie skarg i zażaleń dotyczących postępowań egzekucyjnych w administracji, w części dotyczącej egzekwowania obowiązków o charakterze niepieniężnym wobec osób uchylających się od wykonania obowiązku poddania się osób małoletnich szczepieniom ochronnym.
  • Sporządzanie projektów postanowień, wezwań, zawiadomień w postępowaniach egzekucyjnych w administracji z tytułu uchylania się od obowiązku szczepień ochronnych.
  • Współpraca z radcą prawnym w sprawach dotyczących rozpatrywania zażaleń w postępowaniu egzekucyjnym w administracji z tytułu uchylania się od obowiązku szczepień ochronnych.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, za pośrednictwem Ministra Zdrowia, odpowiedzi na skargi kasacyjne, bądź opinie o bezzasadności wnoszenia skargi kasacyjnej.
  • Przygotowywanie opinii w zakresie zagadnień dotyczących postępowań egzekucyjnych
    w administracji wynikające z bieżących spraw Departamentu.
  • Współpraca z wojewodami w zakresie zagadnień dotyczących egzekucji obowiązku szczepień.
  • Współpraca przy przygotowywaniu projektów aktów prawnych w zakresie szczepień ochronnych.
  • Opiniowanie dokumentów i innych aktów prawnych w zakresie właściwości Departamentu.

Warunki pracy

praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, Departament Matki i Dziecka mieści się w budynku zabytkowym przy ul. Długiej 38/40; pokój znajduje się na parterze; w budynku brak windy, drzwi odpowiedniej szerokości przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; istnieje podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich jedynie na parter;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość przepisów ustawy o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • życiorys i list motywacyjny,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
    • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopia dokumentów potwierdzająca wymagane doświadczenie zawodowe,
    • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
      o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

 

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 02.01.2019 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. postępowań odwoławczych w zakresie egzekwowania obowiązku szczepień w Departamencie Matki i Dziecka – 1 etat (poz. 2084)

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku

z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

•           Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.

•        Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl

•        Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

•        Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej

•           Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

•        Uprawnienia:

o   prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,

o   prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

•           Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

•        Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.

 

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.

Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.

Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665.

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:

  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • parking dla rowerów,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację.

 

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.12.2018 10:17 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. postępowań odwoławczych w zakresie egzekwowania obowiązku szczepień w Departamencie Matki i Dziecka 1.0 27.12.2018 10:17 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}