Główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej w Biurze Administracyjnym
13.08.2020
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 25 sierpnia 2020 r.
nr ogłoszenia: 67241 poz. 2294 MINISTERSTWO ZDROWIA w WARSZAWIE
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej w Biurze Administracyjnym
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie w urzędzie kontroli wewnętrznych, zarówno ujętych w planie kontroli, jak i doraźnie oraz przygotowywanie propozycji wniosków i zaleceń pokontrolnych, monitorowanie stanu ich realizacji w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urzędu.
- Uczestniczenie w opracowywaniu rocznych planów kontroli wewnętrznych biorąc pod uwagę poszczególne obszary działalności urzędu i stopień prawdopodobieństwa występowania nieprawidłowości związanych z charakterem tej działalności, jak również wyniki kontroli przeprowadzonych w danym obszarze w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urzędu.
- Prowadzenie spraw związanych z oceną ryzyka w Ministerstwie Zdrowia i oceną ryzyk korupcyjnych w celu prawidłowego funkcjonowania urzędu.
- Uczestniczenie w opracowywaniu rocznych i okresowych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych oraz sprawozdań z rozpatrywanych skarg i wniosków.
- Przygotowywanie odpowiedzi na petycje, interpelacje poleskie, informację publiczną z zakresu właściwości Biura.
- Uczestniczenie we współpracy z komórką audytu wewnętrznego w zakresie spraw dotyczących Systemu Kontroli Zarządczej.
- Prowadzenie obsługi administracyjno-biurowej Zespołu do spraw Systemu Kontroli Zarządczej.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się ze stresem związanym z przeprowadzaniem kontroli wewnętrznych oraz postępowań wyjaśniających w komórkach organizacyjnych urzędu, zagrożeniem korupcją, pracą pod presją czasu oraz pracą w warunkach zmiany.
Biuro Administracyjne mieści się w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój zlokalizowany jest na I piętrze w budynku C; winda znajduje się w budynku B; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku B i C.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe magisterskie,
- 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z kontrolą lub audytem wewnętrznym,
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu dostępu do informacji publicznej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość zagadnień związanych z kontrolą i audytem wewnętrznym, kontrolą zarządczą,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
wymagania dodatkowe:
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
- ukończona aplikacja kontrolerska NIK lub studia podyplomowe w zakresie audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej,
- posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- umiejętność praktycznego stosowania prawa,
- umiejętność redagowania pism.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 25.08.2020 r. pod adresem: Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa lub mailowo na adres: rekrutacja@mz.gov.pl z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej w Biurze Administracyjnym – 1 etat (poz. 2294)”.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie ul. Miodowa 15.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże/ Praca i praktyki/ Materiały.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przesyłania aplikacji mailowo najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do Ministerstwa Zdrowia wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe). Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2399).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 22 634 95 36.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi od ok. 5.486,00 zł do 5.689,00 zł brutto,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
- możliwość doskonalenia zawodowego,
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
- pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
- projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
- parking dla rowerów,
- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
- bufet pracowniczy,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
- Pierwsza publikacja:
- 13.08.2020 06:27 Mateusz Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Klimczak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej w Biurze Administracyjnym | 2.0 | 04.09.2020 13:10 Urszula Konopczyńska-Mendyka |
Główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej w Biurze Administracyjnym | 1.0 | 13.08.2020 06:27 Mateusz Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP