W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Główny specjalista w Wydziale Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności

02.12.2018

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia  11.12.2018 r.

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Ratownictwa Medycznego
 w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności

Liczba lub wymiar etatu:1

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współpraca z organami administracji rządowej, służbami ustawowo powołanymi do niesienia pomocy, dysponentami jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego, a także innymi podmiotami w zakresie warunków i sposobu udzielania świadczeń opieki zdrowotnej na rzecz osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego;
  • opracowywanie standardów dotyczących wyposażenia w wyroby medyczne i specjalistyczne środki transportu sanitarnego jednostek PRM oraz wymagań w zakresie kwalifikacji osób wykonujących zawody medyczne;
  • współpraca z wydziałami departamentu, urzędami centralnymi i wojewódzkimi organami administracji rządowej oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań powiązanych z Systemem Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego i dysponowaniem zespołów ratownictwa medycznego;
  • analizowanie, opiniowanie i ocena wojewódzkich planów działania systemu pod kątem liczby i rodzaju zrealizowanych świadczeń opieki zdrowotnej na rzecz osób w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego;
  • prowadzenie spraw dotyczących współdziałania jednostek PRM z jednostkami współpracującymi z systemem PRM;
  • przygotowywanie projektów aktów normatywnych z zakresu ratownictwa medycznego oraz udział w pracach legislacyjnych;
  • współpraca z wojewodami i dysponentami jednostek systemu PRM, a także z ekspertami i organizacjami zrzeszającymi osoby i podmioty zaangażowane w zagadnienia dotyczące ratownictwa medycznego ; współpraca z Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego w zakresie monitorowania przebiegu akcji medycznej w zdarzeniu, którego skutki spowodowały stan nagłego zagrożenia zdrowotnego znacznej liczby osób;
  • opracowywanie prezentacji na narady i konferencje dotyczące funkcjonowania systemu PRM
    i uczestniczenie w naradach.

Warunki pracy:

praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; Departament Ratownictwa Medycznego i Obronności zlokalizowany jest w budynku zabytkowym przy ul. Miodowej 15; pokój znajduje się na II piętrze w budynku „C”; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; winda znajduje się w budynku „B”; toaleta dla osób niepełnosprawnych mieści się na parterze w budynku „B” i „C”; praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie wyższe medyczne,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony zdrowia lub w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ochroną zdrowia,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego w zakresie wykonywanych zadań,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” lub oświadczenie o gotowości do poddaniu się procedurze sprawdzającej,
  • znajomość organizacji i zasad organizacji ochrony zdrowia,
  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym i przepisów wykonawczych,
  • znajomość zasad i podstaw prawnych działania krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego,
  • znajomość procedur administracyjnych,
  • umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera – pakiet MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu ratownictwa medycznego lub zarządzania kryzysowego,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego lub w administracji publicznej na stanowiskach związanych z ratownictwem medycznym lub zarządzaniem kryzysowym,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym w zakresie wykonywanych zadań,
  • znajomość standardów postępowania medycznego w jednostkach systemu,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” lub oświadczenie o gotowości do poddaniu się procedurze sprawdzającej
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,

Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 11.12.2018 r. pod adresem:

Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: „główny specjalista
w Wydziale Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności – poz.2071

DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia:
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia
    21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Inne informacje:

W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail. Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże. Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.

Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 665

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracownikom oferujemy:

  • „trzynaste” wynagrodzenie,
  • „ruchomy czas pracy” możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
  • pakiet socjalny,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • stołówkę pracowniczą, pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
  • parking dla rowerów,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • dobrą lokalizację.

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2018 19:43 Kinga Łuszczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kinga Łuszczyńska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Główny specjalista w Wydziale Ratownictwa Medycznego w Departamencie Ratownictwa Medycznego i Obronności 1.0 02.12.2018 19:43 Kinga Łuszczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}