Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Finansowo-Gospodarczym
26.05.2018
Dokumenty należy składać lub przesłać do 05.06.2018 r.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Finansowo-Gospodarczym
Liczba lub wymiar etatu: 1
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• Współdziałanie w opracowywaniu planów udzielania zamówień publicznych w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych finansowanych ze środków krajowych oraz współfinansowanych przez Unię Europejską.
• Koordynowanie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych finansowanych ze środków krajowych oraz współfinansowanych przez Unię Europejską.
• Udzielanie merytorycznej pomocy wnioskodawcom w zakresie sformułowania przedmiotu zamówienia i wymagań w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
• Prowadzenie analiz materiałów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie ich zgodności z ustawą.
• Przygotowywanie i prowadzenie wymaganej w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego dokumentacji, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektów umów oraz innych dokumentów wymaganych ustawą.
• Udział w pracach komisji przetargowych do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne.
• Sprawdzanie i opisywanie faktur i rachunków z zakresu właściwości Wydziału.
• Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej i rozpatrywaniem petycji w zakresie działania Biura.
Warunki pracy:
praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; urząd mieści się w budynku zabytkowym przy ulicy Miodowej 15; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym na parterze w części „A”, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się w części „B” i „C” na parterze; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda znajduje się w budynku „B”;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z realizacją zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
• przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
• znajomość regulacji dotyczących prawa zamówień publicznych,
• znajomość ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
i Kodeksu cywilnego,
• znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie administracji publicznej,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe magisterskie: prawo lub administracja lub studia podyplomowe
z zakresu zamówień publicznych,
• umiejętność stosowania prawa w praktyce,
• umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania,
• umiejętność prowadzenia negocjacji,
• sumienność, samodzielność,
• bezstronność w ocenie zjawisk i zdarzeń,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
• kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
• kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Dokumenty należy składać lub przesłać do dnia 05.06.2018 r. pod adresem:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Kadr, ul. Miodowa 15, 00 –952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami w Biurze Finansowo-Gospodarczym – 1 etat – poz. 1949”
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
• Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów jest Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie, ul. Miodowa 15.
• Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl.
• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
• Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
• Uprawnienia:
o prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podanych powyżej,
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast.. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o ustawy o służbie cywilnej w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
• Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:www.mz.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu w Biurze Kadr: 22 63 49 276.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1393 tj).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.