Jak do nas aplikować
Kliknij w poniższy link i zobacz nasze aktualne oferty:
Oferty pracy w Ministerstwie Zdrowia
Informacje o wolnych stanowiskach znajdziesz również w infokiosku przy ul. Miodowej 15 w Warszawie.
a następnie:
- wybierz interesujące Cię ogłoszenie o pracę
- wyślij aplikację ONLINE (w treści ogłoszenia kliknij w aktywny link), co ułatwi nam kontakt mailowy na każdym poziomie rekrutacji
- aplikując ONLINE dołącz dokumenty wymagane w ogłoszeniu
- istnieje również możliwość złożenia aplikacji o pracę przez ePuap. Tym celu należy posiadać profil zaufany oraz konto na ePuap.
Jeżeli z jakiś względów wolisz wysłać aplikację w formie papierowej, przyślij ją na adres:
Ministerstwo Zdrowia
Biuro Administracyjne
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa
Możesz pracować w służbie cywilnej, jeżeli:
- spełniasz wymagania niezbędne wymienione w ogłoszeniu,
- złożysz kompletną ofertę w terminie,
- ukończysz postępowanie rekrutacyjne z najlepszym wynikiem.
Jakie dokumenty musisz złożyć?
- list motywacyjny (własnoręcznie podpisany)
- życiorys/CV
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- oświadczenie, że korzystasz z pełni praw publicznych – własnoręcznie podpisane
- oświadczenie, że nie jesteś skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie i nieskazaniu za umyślne przestępstwo skarbowe – własnoręcznie podpisane
- kopia dokumentu, który potwierdza Twoje polskie obywatelstwo lub oświadczenie, że jesteś obywatelem polskim
- jeżeli jesteś cudzoziemcem, możesz zostać zatrudniony na niektórych stanowiskach, jeśli złożysz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego
- kopie dokumentów, które potwierdzają wymagany staż pracy lub doświadczenie
- staż pracy/doświadczenie zawodowe musisz potwierdzić kopiami: świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, ocen okresowych, opinii czy referencji;
- kopie dokumentów, które potwierdzają znajomość języka obcego;
Jeżeli na stanowisku pracy wymagana jest znajomość języka obcego, musisz dołączyć kopie dokumentów o znajomości tego języka na wymaganym poziomie;
- uprawnienia - jeżeli na danym stanowisku pracy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień, musisz dołączyć kopie dokumentów, które potwierdzają, że je masz;
- tłumaczenia dokumentów sporządzonych w języku obcym - do dokumentów w języku obcym, dołącz kopie w języku polskim potwierdzone przez tłumacza przysięgłego. Wyjątkiem są certyfikaty potwierdzające znajomość języka obcego;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Pamiętaj:
- Kompletna aplikacja musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Kopia umowy o pracę nie potwierdza stażu pracy lub doświadczenia zawodowego.
- Jeśli złożysz dodatkowe dokumenty, będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych.
Przebieg procesu rekrutacji do Ministerstwa Zdrowia:
- Weryfikacja aplikacji
Na tym etapie weryfikowane są wymagania niezbędne wskazane w treści ogłoszenia (m.in doświadczenie zawodowe, znajomość języka, potwierdzenie wykształcenia, termin nadesłania aplikacji).
Po weryfikacji Kandydaci spełniający wymagania formalne przechodzą do kolejnego etapu rekrutacji.
- Rozmowy kwalifikacyjne, testy wiedzy i umiejętności
Jeśli Twoja aplikacja spełnia wymagania skontaktujemy się z Tobą, żeby umówić spotkanie, na którym poznasz swoich przyszłych przełożonych i przedstawiciela Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Na spotkaniu zweryfikujemy Twoje kompetencje merytoryczne jak i "miękkie". W zależności od liczby kandydatów, złożoności stanowiska, stosujemy oprócz rozmowy kwalifikacyjnej testy wiedzy/umiejętności.
- Uzyskanie akceptacji Komisji i Dyrektora Generalnego Ministerstwa
Po przeprowadzeniu rekrutacji wybieramy nie więcej niż 5 najlepszych kandydatów, którzy osiągnęli w każdym z badanych kryteriów minimum kwalifikacyjne (co najmniej 60% poprawności w danym kryterium)
Kandydatowi, który w najwyższym stopniu spełnił wymagania zaproponujemy zatrudnienie.
Rozstrzygnięcie rekrutacji
Wyniki rekrutacji znajdziecie tutaj
Zapraszamy do zapoznania się z Zarządzeniem nr 33 Dyrektora Generalnego Ministerstwa Zdrowia z dnia 1 września 2021 r. w sprawie sposobu organizowania i przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska niebędące wyższymi stanowiskami w służbie cywilnej w Ministerstwie Zdrowia.
Materiały
Zarzadzenie Nr 33 Dyrektora Generalnego z dnia 1 wrzesnia 2021 r. ws sposobu postępowania naboru kandydatów na stanowiska w korpusie służby cywilnej w MZ33_Zarzadzenie_Nr_33_DG_z_dnia_1_wrzesnia_2021r_ws_sposobu_postepowania_naboru_kandydatow_na_stanowiska_w_korpusie_sluzby_cywilnej_w_MZ.pdf 0.12MB
Kiedy złożyć aplikację
Termin składania aplikacji znajdziesz w ogłoszeniu o naborze. Jeśli prześlesz dokumenty pocztą, o dotrzymaniu terminu zadecyduje data stempla pocztowego.
Twoja oferta jest rozpatrywana, kiedy:
- została złożona w terminie
- zawiera stanowisko, nazwę komórki organizacyjnej, numer ogłoszenia
- zawiera wszystkie wymagane dokumenty wskazane w ogłoszeniu
Ważne informacje
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane. Aplikacje będą niszczone niezwłocznie po ich dostarczeniu.
Uwaga: Jeśli spełniłeś wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu, to powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo o terminie kolejnego etapu naboru.
Zapraszamy do kontaktu
W ogłoszeniu o naborze podajemy numer kontaktowy do pracownika Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Materiały
Oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnejoświadczenia_dla_kandydatów_ubiegających_się_o_wolne_stanowisko_sc.docx 0.02MB
Dodatkowe informacje
- każde ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy zawiera informacje o metodach i technikach naboru;
- zasady przeprowadzania naborów na wolne stanowiska w służbie cywilnej reguluje ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409);
- oferty kandydatów, z wyjątkiem oferty kandydata, który został zatrudniony i ofert kandydatów, którzy zastrzegli osobisty odbiór swoich ofert są niszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
Nasze ministerstwo sprzyja zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami. Co robimy? Stosujemy zasadę pierwszeństwa w zatrudnieniu przewidzianego w ustawie o służbie cywilnej.
Jeżeli masz jakieś specjalne potrzeby, jesteś osobą z niepełnosprawnością, wskaż proszę usługę, której potrzebujesz i poinformuj nas o tym (np. powiększony tekst, zgłoszenie obecności asystenta, preferowana forma kontaktu: telefon, e-mail, sms),
W każdym ogłoszeniu o pracę zawieramy informacje na temat miejsca wykonywania pracy. Osoby u nas zatrudnione pracują w różnych lokalizacjach i budynkach. Opis dostępności poszczególnych budynków przeczytasz klikając tutaj.
Zasady przeprowadzania naboru do korpusu służby cywilnej
Nabór do służby cywilnej jest otwarty i konkurencyjny.
Klauzula Informacyjna Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Ministra Zdrowia w ramach procesu rekrutacji
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w rekrutacji.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Minister Zdrowia z siedzibą w Warszawie ul. Miodowa 15
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@mz.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: członkowie Komisji naborowej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-prawo do usunięcia danych osobowych;
Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
-art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
-art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.